سیدجلال - تام کروز، چه قرابت جالبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رودررو شدن با تصویر تام کروز هم در این تصویر جالب است. این بازیگر مشهور هالیوودی در دهه ششم بازیگری اش همچنان فوق العاده فعال و پرکار است و حتی بعضا در فیلم های اکشن، خودش به جای بدلکار بازی می نماید.

سیدجلال - تام کروز، چه قرابت جالبی

به گزارش خبرنگاران ،پرسپولیس با هواپیمای پرواز امارات راهی توکیو شد و با وجود اینکه این پرواز حدود یازده ساعت طول کشید اما امکانات هواپیما باعث شد بازیکنان کمتر خسته شوند.

آنطور که از تصویر منتشره سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پیداست بازیکنان در قسمت بیزینس کلاس با امکانات فوق العاده ای روبرو بودند و جایگاه و امکانات متعدد پیرامونش سفر طولانی به شرق قاره کهن را راحت نموده بود.

جالب اینکه در این تصویر تعیین است سیدجلال حسینی کاپیتان شاخص پرسپولیس طی پرواز در حال سه کار همزمان است.او هم فیلم سینمایی را در مانتیور بزرگ روبرویش می بیند هم با گوشی موبایل،بازی فکری انجام می دهد،هم اینکه در تبلت کنار دستش اخبار سایت ها را چک می نماید.

رودررو شدن با تصویر تام کروز هم در این تصویر جالب است.این بازیگر مشهور هالیوودی در دهه ششم بازیگری اش همچنان فوق العاده فعال و پرکار است و حتی در فیلم های اکشن، خودش به جای بدلکار بعضا بازی می نماید.چهره او نیز در حالی که 56 سال سن دارد همچنان به جوان ها شبیه است و جزو خوش چهره های سینمای دنیا به حساب می آید.

قرابت کاپیتان سرخ ها با این سوپر استار سینمای هالیوود نه در این صحنه بلکه در عملکردشان هم جالب است.سیدجلال حسینی هم در 36 سالگی یکی از بهترین فصول فوتبالش را طی نموده و نمایشی فوق العاده در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.او نیز مثل تام کروز کارهایی انجام می دهد که جوان ها قادر به انجامش نیستند و با اینکه ظاهرا در خاتمه دوران بازیگری بسر می برد اما کماکان سرحال و شاداب بازی می نماید و یکی از بهترین های تیمش و فوتبال ایران به حساب می آید.

3-270

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2096

به "سیدجلال - تام کروز، چه قرابت جالبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال - تام کروز، چه قرابت جالبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید