شرایط عجیب تسهیلات در یک بانک ادغام شده، وام یک میلیاردی با سود 8 درصد!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بانک های فعال در حال حاضر با شرایط عجیب و بعضا سختی به مشتریان خود تسهیلاتی را می دهند. حالا بانک انصار به عنوان بانک ادغام شده در بانک سپه با شرایط مشابهی به متقاضیان وام می دهد.

شرایط عجیب تسهیلات در یک بانک ادغام شده، وام یک میلیاردی با سود 8 درصد!

اگرچه بانک انصار در حال حاضر یکی از زیر مجموعه های بانک سپه است اما شرایط اعطای تسهیلات این بانک با بانک سپه تفاوت زیادی را دارد.

شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی چیست؟

بانک انصار در یکی از طرح های خود با شرط سپرده گذاری تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان می هد. این بانک حداقل اندازه سپرده گذاری را مبلغ 50 هزار تومان قرار داده است. اما زمانی که مبلغ تسهیلات محاسبه می گردد نسبت به میانگین حساب مشتری رقم وام معین می گردد.

حداقل زمانی که سپرده مشتری باید در بانک بلوکه بماند تا وام به آن تعلق بگیرد، سه ماه است. البته سقف سپره گذاری در این بانک و دریافت تسهیلات تا 24 ماه هم تعیین شده است.

بعلاوه سود تسهیلات این وام رقمی بین 8 تا 18 درصد برآورد شده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم تا 100 ماه است.

دو ضامن برای دریافت وام تا سقف 20 میلیون تومان

یکی از شرایط عجیب دریافت وام از بانک انصار داشتن حداقل دو ضامن برای دریافت وام تا سقف 20 میلیون تومان است.متقاضی دریافت وام تا سقف 10 میلیون تومان باید ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک ارائه دهد و اگر مشتری بخواهد فقطط 20 میلیون تومان از بانک وام دریافت کند باید دو ضامن رسمی با کسر از حقوق به بانک ارائه دهد.

البته اگر مشتری بخواهد بیشتر از 20 میلیون تومان از بانک دریافت کند باید حتما سند ملکی را در گرو بانک قرار دهد. در واقع علاوه بر آنکه بانک متقاضیان وام را مجبور به سپرده گذاری در بانک می نماید باید شرایط سختی را هم برای ضامن وام به بانک پشت سر بگذرانند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 70592

به "شرایط عجیب تسهیلات در یک بانک ادغام شده، وام یک میلیاردی با سود 8 درصد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط عجیب تسهیلات در یک بانک ادغام شده، وام یک میلیاردی با سود 8 درصد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید