شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ رسماً از سوی سروش دیزل اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ از سوی سروش دیزل در حالی اعلام شد که هنوز ابهامات بسیاری در خصوص نحوه عرضه، قیمت گذاری و شرایط خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن ها وجود دارد.

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ رسماً از سوی سروش دیزل اعلام شد

خبرنگاران - برای مالکیت یواز پاتریوت دنده ای می بایست 880/000/000 میلیون تومان ناقابل پرداخت کنید. آن هم برای خودرویی که تکنولوژی ساخت آن حداقل برای دهه اخیر نیست. سروش دیزل قیمت مدل پیک آپ دنده ای این خودرو را هم 850/000/000 میلیون تومان اعلام نموده است. البته این خودروساز تأکید دارد که قیمت های اعلام شده شامل بیمه، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری و… است.

آپشن قفل دیفرانسیل

اگر از جمله علاقه مندان به آفرود هستید که حاضرید از سایر نمونه های موجود در بازار چشم پوشی کنید و مستقیم نسبت به خرید یواز پاتریوت اقدام کنید، سروش دیزل خبر ویژه ای برای شما دارد. آپشن قفل دیفرانسیل!

قفل دیفرانسیل در این خودرو الکترونیکی است. اگر تمایل دارید برای خودرو شاسی بلند خود که می بایست مجهز به قفل دیفرانسیل باشد، این امکان را بخرید، باید گفت یه نفس عمیق بکشید. سروش دیزل قفل دیفرانسیل الکترونیکی این خودرو را به قیمت 35/000/000 تومان در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات فنی خودروهای اعلامی در شرایط فروش

خودروهایی که قرار است به دست مشتریان برسد مجهز به موتور 2/7 لیتری چهار سیلندر هستند. این پیشرانه 149 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن 235 نیوتن متر است. هر دو مدل اعلامی در شرایط فروش سروش دیزل مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی هستند. این گیربکس نیروی فراوری شده به وسیله موتور را به محورهای جلو و عقب می رساند.

امکانات رفاهی

سروش دیزل در شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ اشاره ای به امکانات رفاهی این خودروها ننموده است. اما احتمالاً خودروهایی که مشتریان تحویل خواهند گرفت مجهز به امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری، سامانه کمکی حرکت در سرازیری و سربالایی، کامپیتور سفری، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، گرمکن فرمان و… باشد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: بیت ران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61255

به "شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ رسماً از سوی سروش دیزل اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ رسماً از سوی سروش دیزل اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید