شرکت RED پروژه ساخت نسل دوم گوشی هیدروژن را منتفی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پروژه بلندپروازانه شرکت رد (RED) موسوم به هیدروژن بعد از عرضه فقط یک گوشی به خاتمه راه خود رسیده است. بنیان گذار این شرکت خاطرنشان کرد از آنجایی که او به دلیل مسائل مربوط به سلامتی قرار است این شرکت را ترک کند، پروژه مذکور هم به طور کامل کنار گذاشته می گردد.

شرکت RED پروژه ساخت نسل دوم گوشی هیدروژن را منتفی کرد

گوشی رد هیدروژن 1295 دلاری اولین گوشی هوشمندی بود که از طرف این کمپانی فعال در ساخت دوربین های فیلمبرداری رده بالا، در سال 2017 معرفی گردید. این شرکت وعده داده بود که گوشی مذکور از نمایشگر هولوگرافیک، سیستم دوربین فوق العاده و طراحی ماژولار بهره می برد. اما بعد از چند بار تعویق در تاریخ عرضه، این گوشی در اکتبر 2018 عرضه و با استقبال سردی روبرو شد.

وعده ارائه ماژول های مختلف هیچوقت عملی نشد و بنیان گذار این شرکت در ماه مارس بیان کرد که تغییرات بزرگی برای پروژه هیدروژن در راه است. به جای یک ماژول برای هیدروژن وان، این کمپانی بیان کرد که مشغول توسعه نسخه ای از این گوشی است که از دوربین حرفه ای ساخته شده توسط تیم این شرکت بهره می برد؛ این در حالی است که هیدروژن وان از قطعات مرسوم دوربین های دیگر گوشی ها بهره می برد. ضمناً شرکت رد قیمت این گوشی را به نصف خود یعنی 645 دلار رساند که به نظر می رسد چنین تخفیفی برای فروش آخرین مدل های موجود در انبار بوده است.

طبق اظهارات بنیان گذار شرکت رد، او بدون نام بردن از کمپانی چینی مذکور، آن شرکت را مسئول کیفیت پایین ساخت این گوشی می داند. او همچنین اشاره نموده بود که ظاهرا برای نسل دوم این گوشی، همه چیز تقریبا از صفر شروع شده و قرار است با یک شرکت جدید برای ساخت همکاری داشته باشند. اما بر اساس بیانیه منتشر شده، نسل دوم گوشی هیدروژن حداقل با این برند روانه بازار نخواهد شد.

در این میان، کاربرانی که نخستین گوشی این شرکت را خریداری نموده اند، رها نخواهند شد و پشتیبانی از گوشی مذکور ادامه پیدا می نماید. در هر صورت این سرانجام ناامیدکننده ای برای پروژه بلندپروازانه است که بعضی امیدوار بودند نسل دوم آن از لحاظ نوآوری بتواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع: The Verge

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16401

به "شرکت RED پروژه ساخت نسل دوم گوشی هیدروژن را منتفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت RED پروژه ساخت نسل دوم گوشی هیدروژن را منتفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید