شفاف سازی 4 نماد بورسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، گدنا: شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک از انعقاد قرارداد مهمی اطلاع داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که شرکت تهیه و توزیع غذای دناآفرین فدک، به موجب تفاهم نامه تامین غذای موردنیاز کارکنان شرکت پتروشیمی کاویان در تمام روزهای هفته اعم از روز کاری و تعطیل از تاریخ 15 آبان 1400 تا 15 آبان 1401 به مدت یک سال شروع می نماید. در این خصوص به اطلاع می رساند از محل این تفاهم نامه مبلغ 8/ 50میلیارد تومان عایدی و 44 میلیارد تومان بهای تمام شده و8/ 6میلیارد تومان سود قبل از مالیات برآورد شده است.

شفاف سازی 4 نماد بورسی

قجام: شرکت فرآورده های غذایی و قند تربت جام در اطلاعیه ای تحت عنوان شفاف سازی درباره شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده خاطرنشان کرد؛ پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در طبقه زمین، به استحضار می رساند این افزایش سرمایه در دستور کار قرار گرفته است.

ثاژن: شرکت سخت آژند نیز از فسخ قراردادهای مهم خود اطلاع داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که به دلایل زیر قرارداد فروش سه دانگ ملک مشهد فسخ شد:

عدم پاسخ استعلام و اخذ مجوز از آستان قدس و اداره اوقاف جهت انتقال و حق واگذاری مورد تایید خریدار تا سر رسید چک.

دستور شورای شهر مشهد و دستور مقام قانونی درباره الزام به پر کردن گود برداری پروژه به وسیله شهرداری به علت تاخیر در ساخت و تغییر در شرایط پروژه براساس شرایط معامله.

گفتنی است مبلغ قرارداد 6/ 26میلیارد تومان بوده است.

کرماشا: صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز در اطلاعیه ای تحت عنوان شفاف سازی درباره شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده خاطرنشان کرد که علت اختلاف بین قیمت جهانی اوره و نرخ فروش شرکت عطف به نامه مورخ 12/ 8/ 1400 به استحضار می رساند: شرکت های فراوری نماینده اوره در راستای مدیریت کنترل فراوری و جلوگیری از انباشت محصول و جلوگیری از توقف فراوری، اقدام به پیش فروش محصول می نمایند که در نتیجه صدور پیش فاکتور و زمان تحویل محصول و تاریخ محقق شدن فروش تفاوت داشته و این امر موجب اختلاف قیمت ثبت شده در دفاتر با نرخ جهانی ماه مورد گزارش می گردد. ارقام گزارش شده درباره فروش صادراتی مهر ماه با توجه به شرحات فوق مربوط به پیش فاکتور صادره در شهریور ماه است که مطابق قیمت های جهانی آن ماه بوده و با توجه به برداشت محصول در مهر ماه فاکتور فروش صادر و عایدی محقق شده است. با توجه به فرایند رو به رشد قیمت محصول اوره در مهر ماه و اقدامات اجرا شده درباره پیش فروش محصول، برداشت محصول فروخته شده مهر ماه در آبان ماه صورت می پذیرد و با قیمت های جهانی مهر ماه مطابقت دارد. لازم به شرح است نرخ های تسعیر درباره فروش های صادراتی در دفاتر شرکت براساس نرخ های اعلامی سامانه نیما است.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 67550

به "شفاف سازی 4 نماد بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی 4 نماد بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید