شناسایی 55 طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 55 طرح نیمه تمام ورزشی با پیشرفت 5 تا 90 درصدی در استان شناسایی شده که تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا در دستور کار قرار گرفته است.

شناسایی 55 طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عباس علایی مقدم گفت: تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی استان در دولت تدبیر و امید در دستور کار نهاده شد که در این مورد حدود 25 طرح نیمه تمام طی سال های گذشته تکمیل و بهره برداری شد.

وی افزود: در امسال نیز با توجه به کمبود بودجه اعتباری، تا به امروز 10 طرح ورزشی شامل سالن های ورزشی و چمن های مصنوعی با حضور مسئولان کشوری افتتاح شده و 10 مورد دیگر از قبیل سه زمین چمن مصنوعی در خرمدشت، سیردان و خرم آباد در صورت تخصیص اعتبار تا خاتمه سال افتتاح خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به تخصیص 31 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه نمود: امیدواریم تا خاتمه سال با افزایش میزان پیشرفت طرح ها بتوانیم میزان تخصیص اعتبارات به ورزش استان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی برای توسعه ورزش در استان، گفت: تعویض کف پوش بیش از 19 سالن، اصلاح نور 22 سالن، جایگزینی سیستم های جدید برق رسانی در سالن های ورزشی، تجهیز بعضی از سایت های ورزشی به امکانات مناسب و تعویض تشک های خانه کشتی مومنی، سالن جودو، خانه تکواندو و میزهای خانه تنیس روی میز از جمله این اقدامات بوده است.

استان قزوین حدود 72 هزار ورزشکار بیمه شده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19988

به "شناسایی 55 طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 55 طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید