صادقی: شاید از قهرمانی سایپا هم افراد زیادی خشنود نشوند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باشگاهی که طرفدار زیادی ندارد شاید از عنوان قهرمانی اش هم افراد زیادی نباشند که شاد شوند.

صادقی: شاید از قهرمانی سایپا هم افراد زیادی خشنود نشوند!

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل نساجی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز ایام فاطمیه را به همه مسلمانان دنیا تسلیت می گویم. این ملاقات برای ما بسیار مهم است. در این مقطع زمانی می دانیم بازی سختی مقابل هواداران خوب و پرشور نساجی داریم، ولی به تیم مان خیلی امیدوارم. تمام کوشش مان این است که نتیجه خوبی بگیریم و برای این مهم باید تمرکز صد درصدی داشته باشیم. خیلی امیدوارم کسانی که به استادیوم می آیند بازی خوبی ببینند و بتوانیم یک نتیجه خوب در این بازی کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تا به امروز باشگاه سایپا تمهیداتی برای جذب هوادار داشته است؟، گفت: همواره بازی مقابل تیم های پر هوادار مثل نساجی جذاب است، اما شما می دانید در تهران بیشتر مردم هوادار استقلال و پرسپولیس هستند. باشگاه ما هم در این زمینه فعالیت هایی داشته، ولی فکر می کنم به خاطر همین است فلسفه تیم ما بیشتر به سمت بازیکن سازی است. باشگاهی که هوادار زیادی ندارد شاید از عنوان قهرمانی اش هم افراد زیادی نباشند که خشنود شوند. مردم بیشتر دوست دارند تیم های پرهوادار قهرمان شوند. به خاطر همین است طی این سال ها باشگاه سایپا بیشتر بازیکن ساز بوده است. در هر صورت برای نتیجه دریافت باید هوادار داشته باشید و آنها نقش مهمی در نتایج دارند. با این حال به نظر من باشگاه سایپا در فوتبال ایران خیلی تأثیرگذار بوده و سه قهرمانی ایران و یک مقام چهارمی آسیا را دارد. بازیکنان زیادی هم به فوتبال ایران معرفی نموده و به نظرم این دست آورد بزرگی برای باشگاه است.

سرمربی تیم سایپا درباره تیم نساجی نیز یادآور شد: نساجی حریف قابل احترامی است. خود من هم با تیم امید سایپا سال 79 با امید نساجی در این شهر بازی کردم، همان زمان هم این تیم هواداران زیادی داشت. همواره خاطره خوبی از این شهر دارم. به نظرم مهم ترین شاخصه نساجی هوادارانش هستند که بازی را سخت می نمایند، اما همان طور که گفتم بازی مقابل تیم های پرهوادار یک انگیزه برای ماست و باعث می گردد بازیکنان بیشتر دیده شوند. از نظر فوتبالی هم نساجی فوتبال خوبی بازی می نماید، ولی ما هم تیم جوان و خوبی هستیم و در هفته های اخیر فرایند رو به رشدی داشته ایم.

صادقی در خصوص مصدوم و محرومان تیمش برای این مسابقه بیان نمود: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و تمام بازیکنان مان را در اختیار داریم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20850

به "صادقی: شاید از قهرمانی سایپا هم افراد زیادی خشنود نشوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: شاید از قهرمانی سایپا هم افراد زیادی خشنود نشوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید