صافی:مصمم به کسب هفتمین قهرمانی سوپر لیگ هستیم، هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: قطعاً یکی از تیم های شایسته قهرمانی هستیم اما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و احتیاط کامل را می کنیم و مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خود هستیم.

صافی:مصمم به کسب هفتمین قهرمانی سوپر لیگ هستیم، هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

احمد صافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری رقابت های لیگ سوپرلیگ کاراته گفت: سازمان لیگ خیلی هوشمندانه عمل کرد و ابتدا صبر کرد لیگ های تکواندو ووشو برگزار گردد و بعد به فکر برگزاری مسابقات لیگ افتاد. فکر می کنم با سخت گیری که سازمان لیگ در رابطه با پروتکل های بهداشتی انجام می دهد در میدان عمل نیز پروتکل ها رعایت گردد تا خدایی ننموده خطری پیش نیاید.

وی توضیح داد: می دانیم در شرایط کنونی بهداشت و خطرناک کرونا سایه خیلی شدیدی روی ذهن و روحیه هر شخصی در ایران گذاشته است و حتی در صورت عدم کنترل می تواند سلامتی بازیکنان را در لیگ ها به خطر بیاندازد، اما امیدوارم با سخت گیری، کنترل و قرنطینه تیم ها، بتوانیم کاراته را زنده و فعال و بخشی از لیگ را برگزار کنیم تا سال آینده با آسایش خاطر بیشتری ادامه مسابقات را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد اینکه گفته می گردد با توجه به پتانسیل تیم دانشگاه این تیم به راحتی قهرمان خواهد شد، گفت: خیلی خوشحالم در کشوری ورزش می کنیم که به خاطر استعداد، پتانسیل و میل به خواستن جوانان همه چیز غیرقابل پیش بینی است. این درست که ما همواره تیم قوی می بندیم، اما اگر دو ساله گذشته و به خصوص سال گذشته را آنالیز کنید، متوجه می شوید از سجاد گنج زاده تنها در دو بازی و بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب تنها در یک مسابقه بازی گرفتیم.

صافی خاطر نشان کرد:کمتر کسی به این مسئله توجه می نماید که تیم دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه تیمی از بهترین ها را جمع نموده است، اما به جوانان خود خیلی بها می دهد. در رنکینگ سال گذشته به استثنایی مهدی سلطانی که بازی های خوبی را انجام داد، مهدی رحیمی نژاد، محمدطاها عبداللهی و دست جانی با وجود سن کم درخشش فوق العاده ای داشتند. همواره اعتقاد داشتم که شایستگی بستن تیم خوب را داشتیم و به بازیکنان خوب سرویس می دهیم و از آنها نیز خوب سرویس می گیریم.

وی ادامه داد: برای رقبای خود خیلی احترام قائل هستیم و اعتقاد داریم بازیکنانی که اولین سال حضور خود را مسابقات را پشت سر می گذارند، می توانند خیلی از بزرگان کاراته را به خطر بیاندازند و این قاعده ورزش است. ورزش یک پدیده غیرقابل پیش بینی است و همانطور که پرچم خیلی از بزرگان در رشته های دیگر توسط جوانان پایین کشیده شده است، لیگ نیزمحلی برای خودنمایی و ظهور نفرات جوانان است تا خود را مطرح نمایند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد مطرح نمود: برای همه تیم ها احترام قائل هستیم. برخی تیم ها سابقه و قدمت بیشتری دارند و از کادرفنی باهوش تری بهره می برند، اما جوانان سایر تیم ها و کادرفنی آنها صاحب ایده و خلاقیت هستند و می توانند هر تیمی را به خطر بیندازند. اگر ما از تجربه، دانش و ارتبط عاطفی ورزشکاران خود خوب بهره نبریم ممکن است به خطر بیافتیم. لیگ غیرقابل پیش بینی است و دانشگاه آزاد تیمی خوب و قطعاً یکی از تیم های شایسته قهرمانی است، اما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و احتیاط کامل را می کنیم و مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خود هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51128

به "صافی:مصمم به کسب هفتمین قهرمانی سوپر لیگ هستیم، هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صافی:مصمم به کسب هفتمین قهرمانی سوپر لیگ هستیم، هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید