ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از شستشو، نظافت، کف تراشی و بازسازی مخازن زباله سطح منطقه خبر داد و گفت: ضدعفونی و رفع مسائل مخازن زباله به طور مستمر در سطح محلات منطقه 4 انجام می شود.

ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر به خصوص در روزهای شیوع بیماری کووید 19 و درگیر شدن شهروندان با این بیماری و وجود زباله های حاوی این ویروس در سطل های زباله شهری، حفظ نظافت و پاکیزگی معابر و نمادهای شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری به حساب می آید.

او ادامه داد: بر این اساس به همت نیروی های خدوم اداره خدمات شهری منطقه 4 روزانه حدود 600 مخزن زباله با مواد شوینده شسشو وپاکسازی می شود. در ادامه این اقدامات و به منظور رسیدگی هرچه بیشتر به نظافت شهری به خصوص پاسخگویی به پیام های سامانه 137 و 1888 روزانه حدود 120 مخزن در نواحی 9 گانه کف تراشی و پاکسازی و حدود 60 مخزن توسط عوامل پیمانکار خدمات شهری تعمیر وبازسازی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در انتها افزود: امید است با همیاری و همکاری شهروندان با شهرداری ها روز به روز به شهر سلامت و ایمن نزدیک تر شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43683

به "ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید