طرح های جالب مبل کنار پنجره مناسب پنجره های کوچک و عظیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مبل کنار پنجره ایده ایی بسیار مجذوب کننده در دکوراسیون داخلی است که متاسفانه کمتر در خانه های ایرانی اجرا می گردد. نشستن کنار پنجره و مشاهده چشم انداز بیرون کاری لذت بخش و تسکین دهنده است و هر اتاقی می تواند از آن بهره ببرد در نتیجه فراهم کردن چنین شرایطی در هر اتاق خوابی المان راحتی و تفریح را همزمان در اختیارمان قرار می دهد. فضای نشستن کنار پنجره حتما نباید خیلی ویژه یا خاص بنظر برسد، همانطور که در ادامه مشاهده خواهید فرمود، تمام مدل های آورده شده در این پست، خیلی ساده و معمولی تزیین شده اند.

طرح های جالب مبل کنار پنجره مناسب پنجره های کوچک و عظیم

به عبارت دیگر تنها چیزی که هنگام طراحی یا خرید مبل کنار پنجره باید به آن توجه کنید سادگی و راحتی مبل است و نه هیچ چیز دیگر. از آنجایی که مبل های مدرن و مینیمالیستی طرحی ساده دارند برای قرار گیری کنار پنجره برترین انتخاب هستند، همچنین ست کردن مبل مدرن با دکوراسیون پنجره مثل نوع و رنگ پارچه پرده هم خیلی راحت تر خواهد بود. برای مثال اگر پرده هایی سفید دارید، تهیه مبلی خاکستری با کوسن ها و بالشتک های رنگارنگ قطعا ست پنجره را خیلی زیبا نشان خواهد داد.

یک اتاق ساده که با رنگ های خنثی تزیین شده بیشترین استفاده را از مبل کنار پنجره مدرن و مینیمالیستی خواهد برد، خصوصا وقتی پنجره بلند باشد فضا خیلی عظیم تر و روشن تر خواهد شد. اگر اتاقی کوچک داشته اما از طرفی پنجره ها عظیم هستند، حتما و حتما چنین ویژگی ایی را به پنجره اتاقتان اضافه کنید. جالب است که در اتاق خواب های عظیم هم طراحی محلی برای نشستن کنار پنجره، آنرا گرم و دنج تر نشان می دهد. چنین ویژگی ایی در اتاق خواب خیلی مهم است و به راحتی و آرامش بیشتر شما یاری بسیاری خواهد نمود.

همانطور که در بالا هم اشاره کردم، محلی که برای نشستن کنار مبل طراحی می کنید حتما نباید تزیین شده باشد، حتی یک پلتفرم یا سکوی ساده بدون هیچگونه وسیله اضافه هم برای این مکان کفایت خواهد نمود. هر چه دیزاین پلتفرم پنجره ساده تر باشد، راحت تر با دکوراسیون اطرافش ترکیب خواهد شد. شاید شما هم با من هم عقیده باشید که چنین ویژگی ایی برای پنجره خانه های ویلایی با چشم انداز جنگل و دریا فوق العاده مفید و زیبا خواهد بود. خواندن کتاب، استراحت و خواب یا حتی نشستن و تفکر کردن روی مبل راحتی نرم کنار پنجره قطعا برای هر شخصی لذت بخش است.

پنجره هر چقدر هم که کوچک باشد بازهم برای طراحی یک فضای نرم و راحت مدرن کافی خواهد بود. برای زیبایی بیشتر چنین مکانی توصیه می گردد رنگ دیواری که پنجره در آن قرار گرفته را تیره بزنید مثلا خاکستری تیره سپس ست مبل و پارچه های پنجره را به رنگ سفید انتخاب کنید تا کل این قسمت شدیدا خودنمایی کند. اگر هم اتاق تان کوچک است و هم پنجره تان، با انجام این کار کل فضا را متحول خواهید کرد. نکته مهم در اینجا استفاده از تم رنگی ثابت و یکسان در تمام فضای پنجره است، البته اگر خواستار فضایی محرک و انرژیک هستید می توانید با کوسن های رنگارنگ، فضا را اندکی رنگین تر هم نشان بدهید.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل پنجره نو و عجیب مناسب نمای ساختمان های مدرن و امروزی

مدل پرده مناسب پنجره کوچک با طرح های شیک و فانتزی

مدل پرده مناسب در و پنجره شیشه ای با رنگ های متنوع

مدل های نو جایگاه تابی مناسب برای اتاق خواب های کوچک و عظیم

وقتی صحبت از مبل کنار پنجره می کنیم منظورمان دقیقا همان مدل مبل هایی نیست که در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار می گیرند. چنین مبل هایی صرفا برای فراهم کردن فضایی نرم و راحت هنگام نشستن و دراز کشیدن طراحی می شوند بنابراین می توانید ویژگی هایی دیگری هم به طرح تان اضافه کنید، مثلا زیر قسمت مبل، قفسه و کتابخانه بسازید یا اینکه آنرا همچون یک دراور اضافه درآورید. لازم نیست زیاد نگران ظاهر این قسمت باشید، زیرا با پرده می توان کل ست پنجره همراه با مبلمان و قفسه و لوازم قرار گرفته در آن را پنهان کند.

جدای از اینکه در نظر گرفتن محلی برای نشستن و دراز کشیدن لب پنجره در اتاق نشیمن، کاری غیر مرسوم و اندکی عجیب است، یک اتاق عظیم و حتی کوچک، به علت روشن تر شدن فضا و همینطور وجود فضای اضافه برای نشستن در مهمانی ها بدون اینکه فضایی از نشمین اشغال گردد، بهره بسیار زیادی هم از آن می برد. برای هماهنگی همه لوازم با یکدیگر در اتاق نشیمن توصیه می گردد از رنگ هایی یکسان بهره ببرید. مثلا مدل کوسن هایی که روی مبل راحتی نشیمن قرار می گیرد با مدلی که روی مبل راحتی کنار پنجره قرار می گیرد یکی باشد.

مبل کنار پنجره

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63065

به "طرح های جالب مبل کنار پنجره مناسب پنجره های کوچک و عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های جالب مبل کنار پنجره مناسب پنجره های کوچک و عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید