طعنه هازارد به حضور پوگبا در تیم منتخب سال انگلیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- ادن هازارد ستاره چلسی که نامش در تیم منتخب سال لیگ برتر جزیره قرار نگرفت، با طعنه به پل پوگبا گفت: بهتر است به کسی رای بدهیم که کل سال را خوب بازی نموده نه کسی که برای 2 ماه روی فرم بوده است.

طعنه هازارد به حضور پوگبا در تیم منتخب سال انگلیس

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال لندن روز یکشنبه نوشت: در فهرست تیم منتخب سال لیگ برتر انگلیس هیچ جایی برای ستاره بلژیکی آبی های لندن وجود نداشت و رحیم استرلینگ، سادیو مانه و سرخیو آگوئرو پیکان خط هجومی این تیم را تشکیل دادند.

تیم های لیورپول و منچسترسیتی با بیشترین نماینده این تیم را به تسخیر خود در آوردند و این در حالی است که در کمال تعجب همگان، بازیکن فرانسوی منچستریونایتد با وجود سپری کردن فصلی پر افت و خیز و پرنوسان جایی در تیم منتخب برای خود دست و پا کرد.

با این حال، هازارد یک تنه مسئولیت رساندن آبی ها به جمع چهار تیم نخست و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دوش کشیده و با 19 گل و 13 پاس گلی که به نام خود ثبت نموده، شاگردان مائوریتسیو ساری را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان امیدوار نموده است.

در میان شایعات گسترده در مورد پیوستن احتمالی هازارد به رئال مادرید و در آستانه بازی که به زعم بسیاری آخرین حضور مرد بلژیکی در استمفورد بریج است، وی با اشاره ای ریز و زیرپوستی به حذف نامش از فهرست تیم منتخب سال انگلیس، تاکید نمود که رای وی براساس عملکرد یک فصل بازیکن داده شده و صرفا به خاطر 2 ماه خوب بازی کردن به کسی رای نداده است.

وی در این خصوص گفت: بعضی وقت ها بعضی بازیکنان تنها برای 2 ماه خوب بازی می نمایند و 9 ماه باقی مانده را محو می شوند اما من همیشه بدنبال انسجام و عدم نوسان هستم؛ فکر می کنم بهتر است به بازیکنی رای می دادم که تمام فصل خوب بوده نه بازیکنی که تنها و تنها 2 ماه روی اوج بوده است.

هازارد تاکید نمود: به سرخیو آگوئرو رای دادم نه به این دلیل که مقابل ما هت تریک کرد بلکه به این خاطر که او در تمام 8 سالی که در لیگ برتر حضور داشته، همیشه عملکرد یکنواختی داشته و افت ننموده است؛ گاهی اوقات مصدوم می شود اما زمانی که بر می شود دست از گل زدن بر نمی دارد بنابراین از نظر من او بهترین بازیکن است.

ورزشی**3991**2024

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7254

به "طعنه هازارد به حضور پوگبا در تیم منتخب سال انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه هازارد به حضور پوگبا در تیم منتخب سال انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید