عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد.

عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد

فهد حمیدالدین، مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان گردشگری عربستان سعودی گفت: در عربستان ما رویای بزرگتری داریم و خدمات گسترده تری را ارائه می دهیم. قرار است تازهترین و هیجان انگیزترین مقصد روی زمین را برای فردا ایجاد کنیم.

بازار دنیای سفر سال 2022 بزرگترین حضور ما در یک رویداد بین المللی تا امروز است که برترین پیشنهادهای گردشگری پویای ما را برای نمایش میهمان نوازی، تنوع، زیبایی و انرژی اقامتگاه اصیل عربستان ارائه می دهد.

حمیدالدین گفت: بریتانیا با بیش از 150 هزار بازدید در امسال یکی از مهمترین بازارهای منبع ماست. ما شرکای آینده را ترغیب می کنیم، به شرکای آینده قدرت می دهیم و به آنان این امکان را می دهیم که عربستان را به مجموعه های خود اضافه نمایند و شرکای ما همچنان به ارزش و ظرفیت های بکر ما پی می برند.

از زمان بازار دنیای سفر سال گذشته عربستان به عنوان سریع ترین مقصد گردشگری در گروه 20 در حال رشد ظاهر شده و دارای سریع ترین رشد بازارهای گردشگری در دنیا است. رشد تصاعدی بخش عربستان سعودی شاهد افزایش فوق العاده مثبت 121 درصدی نسبت به سطوح گردشگری بین المللی قبل از همه گیری بوده که به وسیله سازمان دنیای گردشگری به رسمیت شناخته شده و از بهبود بخش گردشگری دنیای پیشی گرفته است.

تعهد سرمایه گذاری 800 میلیارد دلاری عربستان در سراسر بخش گردشگری منجر به نتایج و پیشرفت می گردد. عربستان سعودی بزرگترین سرمایه گذار دنیا در گردشگری است که برای ایجاد محصولات و مقاصد تازه و ایجاد تقاضا با توسعه شبکه تجارت دنیای خود نوآوری می نماید.

حمیدالدین ادامه داد: ما روی مبانی آینده تازه گردشگری سرمایه گذاری نموده ایم و داستان موفقیت ما به وسیله اعداد و ارقام خودش را نشان می دهد. ما در حال نوآوری برای ایجاد محصولات و مقاصد تازه و با شرکای خود در حال ایجاد تقاضا و توسعه شبکه تجارت دنیای خود هستیم.

به عنوان بخشی از کوشش های مداوم برای تعامل، توانمندسازی و الهام بخشیدن به شرکای تجاری بین المللی، عربستان سعودی پلتفرم آموزش الکترونیکی سعودی را در بازار دنیای سفر راه اندازی می نماید؛ ابزاری که برای تقویت سفر یادگیری شریک به وسیله مواد آموزشی، پیشخوان یادگیری و ادغام فناوری روان طراحی شده تا اطمینان حاصل گردد که تجربه تجارت یکپارچه عربستان در حال طراحی مجدد گردشگری است تا از 100 میلیون بازدیدنماینده تا سال 2030 استقبال کند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 85416

به "عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید