عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در منطقه ها کم برخوردار لرستان شروع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- آیین کلنگ زنی دو مدرسه در روستاهای مگسان سفلی بخش اشترینان از توابع شهرستان بروجرد و بگ وردی علیا بخش خاوه از توابع شهرستان دلفان با حضور مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس و جمعی از مقام های محلی برگزار گردید.

عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در منطقه ها کم برخوردار لرستان شروع شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عملیات اجرایی این دو واحد آموزشی با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال اغاز شده که اعتبار این پروژه به وسیله بانک گردشگری تامین شده است.

با شروع عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در منطقه ها کم برخوردار استان لرستان، آهنگ احیای مدارس منطقه ها محروم این استان با حمایت بانک گردشگری نواخته شد.

فائض فرخی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) ابزار امیدواری کرد: پروژه ساخت این آکادمی ها شهریور ماه امسال به سرانجام برسد و تا مهرماه آینده برای استفاده دانش آموزان آماده گردد.

در این آیین، خرم آبادی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، امامان آدینه شهرستان های اشترینان و دلفان و بعلاوه جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه اقتصادی گردشگری است و تمام فعالیت های اجرا شده در بنیاد یاس طبق سیاست های هیات امنا گروه اقتصادی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60771

به "عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در منطقه ها کم برخوردار لرستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در منطقه ها کم برخوردار لرستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید