عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سرابله

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن ورزشی، پمپ بنزین ها ودیگر اماکن عمومی شهر سرابله با هدف پیشگیری از ویروس کرونا انجام شد.

عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سرابله

به گزارش خبرنگار از ؛ در راستای اقدامات و فعالیت های پیشگیری از کورونا ویروس جدید (کووید 19) بازدید میدانی با حضور فرماندار شهرستان چرداول، معاون عمرانی فرمانداری، معاون و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، شهردار سرابله، کارشناسان مربوطه و هیئت همراه از صندلی های سوخت، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و سالن ورزشی تختی شهر سرابله انجام شد.

درحاشیه این بازدید که با هدف ارتقای سطح آگاهی متصدیان، همکاری اصناف مذکور و گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی در پیشگیری و کنترل کورونا ویروس جدید (کووید 19)، انجام شد.

الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول، به کسبه صنوف مختلف به رعایت بهداشت و در نظر دریافت نکات پیشگیرانه برای بیماری کورونا ویروس جدید تاکید نمود.

فرماندار شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: فرآیند سوخت گیری و پرداخت در تمامی صندلی های عرضه سوخت، توسط اپراتور صندلی انجام و فرایند سوخت گیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نگردد و نازل ها و صفحه رمز کارت سوخت و همچنین اماکن عمومی صندلی مانند سرویس بهداشتی مستمراً با مواد مناسب ضدعفونی و پایش بهداشتی گردد.

الیاس فتاحی ضمن اشاره به تعطیلی فعالیت سالن های ورزشی در شهرستان اظهار کرد: بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کورونا، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه ورزشکاران عزیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

در ادامه محسن صادقی معاون و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول گفت: پیشگیری از بیماری کورونا ویروس جدید (کووید 19)، نیازمند رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است که در این زمینه برنامه ریزی مناسب و اطلاع رسانی ویژه به مردم انجام شده است.

او ضمن درخواست از همشهریان جهت حفظ آرامش و کاهش بار روانی بیماری، گفت: متاسفانه اخبار نادرست و شایعات در فضای مجازی، ترس و نگرانی مردم را دوچندان نموده است، که در این راستا ضروری است همشهریان محترم، اخبار مرتبط با بیماری را تنها از مراجع رسمی و کانال ایلام سلامت پیگیری نمایند.

صادقی اعلام کرد: به دلیل اینکه سرعت انتشار این بیماری بسیار بالا است و ویروس مذکور ماندگاری بر روی سطوح دارد، حتما متصدیان و کسبه صنوف مختلف، نکات بهداشتی را در پیشگیری و کنترل کورونا ویروس و قطع زنجیره انتقال رعایت کنید.

در حاشیه بازدید، توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول، صندلی های سوخت و سالن ورزشی تختی شهر سرابله گندزدایی و ضدعفونی و تراکت های آموزشی، بروشور و نکات پیشگیری در اماکن عمومی و فروشگاه های عرضه مواد غذایی ضمن ارائه آموزش لازم، توزیع شد.

غ

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23889

به "عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سرابله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سرابله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید