فاوره: با شایستگی و سختکوشی مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسیدیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی بوروسیا دورتموند می گوید از عملکرد شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در هفته هشتم بوندس لیگا راضی است.

فاوره: با شایستگی و سختکوشی مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسیدیم

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در دیدار حساسی از هفته هشتم بوندس لیگای آلمان در دیداری خانگی مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ به فزونی یک بر صفر دست یافتند و ضمن صعود به رده چهارم جدول، فاصله شان با مونشن گلادباخ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند، پس از این بازی گفت: به نظرم ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم و با سختکوشی به این برد دست یافتیم.

وی اضافه کرد: بوروسیا مونشن گلادباخ فشار زیادی به ما به خصوص در نیمه دوم آورد. ما دو گل زدیم که افساید اعلام شد و موقعیت های گلزنی خوب دیگری هم خلق کردیم. روی هم رفته، ما موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به مونشن گلادباخ داشتیم، هرچند آنها در دقایق انتهای بازی فشار زیادی به ما وارد کردند. بازی در آن دقایق هم خیلی سخت بود، اما ما پیش از آن حتی می توانستیم نتیجه را 2 بر صفر به سود خود کنیم.

سرمربی دورتموند در انتها اعلام کرد: روی هم رفته از اینکه پیروز شدیم این بازی را یک بر صفر به سود خود به انتها ببریم، خیلی راضی هستم. رومن بورکی هم برخوردی با امبولو داشت که باید منتظر بمانیم ببیینم پزشک تیم نظرش در این خصوص چیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16209

به "فاوره: با شایستگی و سختکوشی مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: با شایستگی و سختکوشی مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید