فرد تهدیدکننده بهداشت عمومی در مشهد بازداشت شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: فردی که در این شهر مبادرت به تهدید بهداشت عمومی نموده بود، شناسایی و بازداشت شد.

فرد تهدیدکننده بهداشت عمومی در مشهد بازداشت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دادگستری خراسان رضوی در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از داخل یک دستگاه خودروی حمل نوشابه که نشان می داد فردی در حال دستکاری شیشه های نوشابه است و موجب تشویش افکار عمومی شده، بنابراین بلافاصله دستور مستقیم قضایی برای پیگیری این موضوع را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: پیرو دستورات صادره، فرد تشویش گر افکار عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط ضابطان قضایی دستگیر شد.

محمدحسین درودی ادامه داد: بازپرس این پرونده نیز اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی را به فرد متهم تفهیم و او را با صدور قرار مناسب روانه بازداشتگاه کرد.

وی گفت: همچنین با توجه به نگرانی نسبت به ابتلای این متهم به ویروس کرونا و اقدام عمدی وی در دستکاری شیشه های نوشابه، آزمایش طبی از وی به عمل آمد.

درودی افزود: نتیجه آزمایش طبی این فرد منفی و نشانگر عدم ابتلای وی به بیماری کرونا است.

وی گفت: پیرو این اتفاق، تذکرات لازم و دقیق به مسئولان ذی ربط در بخش حمل و توزیع کالا ابلاغ شد تا نظارت ها در این حوزه تشدید شده و اجازه تکرار چنین رفتارهایی حتی اگر تعمدی در آنان نباشد، به هیچکس داده نگردد.

آدینه 22 فروردین 99 کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک کارگر شرکت حمل و پخش نوشابه در حال دستکاری و آلوده سازی شیشه نوشابه در مشهد است.

بازنشر این فیلم کوتاه در شبکه های اجتماعی فعال در فضای مجازی تشویش افکار عمومی را در پی داشت بنابراین بلافاصله پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی وارد عمل شده و فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز روز دوشنبه 25 فروردین 99 با تاکید بر این که چنین اقدامی تشویش گر افکار عمومی است، افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، رصد دقیق فضای مجازی است.

سرهنگ امید نودهی افزود: بر این اساس با هرگونه اقدام تهدیدکننده سلامت و امنیت جامعه با انتشار اینگونه محتوا در فضای مجازی، از سوی پلیس برابر قانون و سرعت برخورد جدی و قاطعانه انجام می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28773

به "فرد تهدیدکننده بهداشت عمومی در مشهد بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرد تهدیدکننده بهداشت عمومی در مشهد بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید