فستیوال سونکران تایلند جهانی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فستیوال آب تایلند و محبوبیت آن

چند سالی است که کشور زیبای تایلند به طور جدی به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان عزیز و همچنین تمام جهان تبدیل شده است. اما دلیل رشد توریسم در این کشور چیست و چه چیزی باعث شده تا در سال های اخیر این کشور آسیایی تا این اندازه محبوب گردد؟ با خبرنگاران همراه باشید:

فستیوال سونکران تایلند جهانی شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

معرفی تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهای خوش آب و هوای جنوب شرقی آسیا به مرکزیت بانکوک و با جزایر دیدنی فراوان است. مردم این کشور دوست داشتنی و خونگرم هستند و فرهنگ روبرویی با توریست ها را به خوبی یاد گرفته و استفاده می نمایند.

1-غذای تایلندی (Thai food): غذاهای هر کشور همواره یکی از نقات قوت آن کشور برای جذب گردشگر بوده اند و تایلند هم از این قاعده مستثنی نیست. این کشور غذاهای سنتی و لذیذ بسیاری مانند سوپ تام یام، سالاد تند، انبه با کته، ماهی مزه دار شده تند و غذاهای خوش طعم بسیار زیاد دیگری دارد که اگر یکبار طعم آنها را بچشید نه تنها از یادتان نمی رود بلکه در لیست محبوبترین غذاهایتان هم قرار می گیرد.

2-جشنواره آب تایلند: هر سال از 13 تا 15 آپریل، جشنواره سونکران به مناسبت بزرگداشت سال نو در تایلند برگزار می گردد. مردم تایلند بعد از بازدید از مکان های مذهبی شان به خیابان می آیند تا یک دعوای آبی تمام عیار را راه بیندازند. در تایلند، ریختن آب از سنت های قدیمی بر جای مانده و به معنای آرزوی خوب و احترام و شستن همه بدشانسی هاست. این جشن چند سالی است که جهانی شده بطوریکه هر ساله افراد زیادی از سرتاسر جهان به تایلند می روند تا این مراسم را از نزدیک ببینند و در آن شرکت نمایند. مردم تایلند با انجام این مراسم، خود را برای یک سال جدید پر از شانس آماده می نمایند.

3- بدون شک مردم تایلند را می توان یکی از قوی ترین دلایل محبوبیت این کشور در جهان دانست. وقتی وارد این کشور می شوید، با مردمی که لبخند از روی لبهایشان محو نمی گردد روبرو می شوید. مردمی که بسیار مهمان نواز و دست و دلباز هستند و همواره به صحبت با گردشگران علاقه نشان می دهند.

تایلندی ها به طور کل مردم شادمانی هستند و می دانید که شادی هم مسری است! حتی با نگاه کردن به شخصی که در گوشه خیابان بساط خود را برای فروش پهن نموده است، می توان شادی را از چشم هایش خواند. ممکن است تعجب کنید که چطور می توان با وجود فروشندگی در کنار خیابان شادمان بود؟ شادمانی حسی درونی است و این چیزی است که تایلندی ها به خوبی یاد گرفته اند.

ویژگی دیگری که مردم تایلند دارند این است که بسیار انسان های آرام و ریلکسی هستند. تصور کنید چه اتقاقی می افتد اگر در کشور ما؛ چراغ هدایت رانندگی برای 10 دقیقه قرمز بماند؟ می دانید در بانکوک چه اتفاقی می افتد؟ هیچی! مردم صبورانه منتظر می مانند تا مشکل حل گردد و چیزی که حتی از این مهمتر هم هست، ساکت هستند و بوق نمی زنند.

منبع: goabroad.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12712

به "فستیوال سونکران تایلند جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال سونکران تایلند جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید