فعالیت اصناف زیر ذره بین بازرسان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 225 هزار و 672 فقره بازرسی در نیمه نخست سال جاری از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است.

فعالیت اصناف زیر ذره بین بازرسان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: در پی بازرسی های صورت گرفته از اصناف استان، سه هزار و 797 پرونده تخلف به ارزش 213 میلیارد و 131 میلیون و 453 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی اضافه نمود: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین این تخلفات است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیان نمود: بالاترین تخلف در این مدت به ترتیب مربوط به خُرده فروشان میوه و سبزی، نانوایان و فروشندگان گوشت سفید بوده است.

وی افزود: سهمیه 178 واحد صنفی مُتخلف در حوزه فروش گوشت سفید، علاوه بر جریمه و تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی، در این مدت از 3 تا 20 روز قطع شد.

به گفته وی، در نیمه نخست سال جاری و در راستای محدودیت های ویژه کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز 234 هزار و 358 بازرسی از اصناف استان صورت گرفت.

محمدی فشارکی با بیان اینکه قرار است از هفته آینده قیمت سه محصول لبنیاتی پُر مصرف شیر، پنیر و ماست 10 درصد کاهش یابد، اضافه نمود: نظارت های لازم برای کاهش قیمت ها را در این زمینه از هفته آینده انجام خواهیم داد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیان نمود: پرونده های تشکیل شده در باره تخلفات صنفی در اسرع وقت و بصورت فوق العاده رسیدگی و مجازات های قانونی طبق مقررات اِعمال می گردد.

وی گفت: شهروندان برای خرید لوازم مورد احتیاج خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به وسیله تلفن های 32352012- 32352013 یا ارسال پیغام کوتاه به شماره 09140403039 و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانیbazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی این مدیریت اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به آنالیز مساله گردد.

ص

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 66638

به "فعالیت اصناف زیر ذره بین بازرسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت اصناف زیر ذره بین بازرسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید