فقط بعضی اصناف در البرز حق فعالیت دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/البرز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز لیست اصنافی که تا 15 فروردین حق فعالیت دارند را خاطرنشان کرد.

فقط بعضی اصناف در البرز حق فعالیت دارند

رامین ربیعی روز یکشنبه سوم فروردین در جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی استان البرز گفت: در جلسه امروز مصوب شد در راستای جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا 15 فروردین ماه، صرفاً فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، پمپ بنزین ها، داروخانه ها، فروشگاه های گوشت و مرغ، خواربار فروشان، میوه فروشان و فروشگاه های تجهیزات پزشکی فعالیت کرده و مابقی واحدهای صنفی تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگاران، ربیعی توضیح داد: در صورت احساس احتیاج به ارائه خدمات صنفی به غیر از اصناف اشاره شده باید مراتب به وسیله اتاق های اصناف به ستاد مدیریت کرونا استان ارجاع شده و ستاد مذکور در این باره تصمیم گیری خواهد نمود.

وی ادامه داد: اتاق های اصناف شهرستان ها باید نسبت به تکثیر پروتکل های بهداشتی و ابلاغ آن به واحدهای صنفی، ظرف 24 ساعت اقدام کرده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی باید بر امور بهداشتی واحدهای صنفی، نظارت لازم را معمول کنند.

ربیعی توسعه فروشگاه های مجازی را یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه مطرح کرد و گفت: اتاق اصناف شهرستان های استان ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی، نسبت به برگزاری جلسه با اتحادیه های صنفی تحت پوشش جهت توسعه فروشگاههای مجازی اقدام و نتیجه را به کمیسیون نظارت مرکز استان گزارش کنند.

رئیس سازمان صمت استان البرز با اشاره لزوم توجه دقیق اصناف به مصوبات کمیسیون نظارت، بیان داشت: در صورت عدم همکاری واحدهای صنفی مشمول تعطیلی، واحدهای صنفی متخلف توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمب خواهند شد.

لازم به ذکر است جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی مرکز استان البرز با حضور 13 نهاد دولتی، عمومی و نظارتی برگزار شده و مصوبات آن لازم اجراست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26197

به "فقط بعضی اصناف در البرز حق فعالیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط بعضی اصناف در البرز حق فعالیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید