فنایی: اشتباهات داوری ذوب آهن - ماشین سازی عمدی نبود، فدراسیون باید روی داوری تمرکز کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: اشتباهاتی مانند آنچه داور بازی ذوب آهن و ماشین سازی انجام داد، عمدی نیست.

فنایی: اشتباهات داوری ذوب آهن - ماشین سازی عمدی نبود، فدراسیون باید روی داوری تمرکز کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد فنایی در خصوص اشتباهات اخیر داوری گفت: در کشور ما مردم به فوتبال علاقمند هستند و متأسفانه آن را احساسی دنبال می کنند. اگر به واقعیت های فوتبال پی ببرند، می توانیم بسکمک از مشکلاتمان را حل کنیم. من به طرفداران و تیم هایی که هزینه می کنند، حق می دهم؛ اما قوانین درستی نداریم و قراردادهایی که با بازیکنان می بندیم، ناقص است.

وی ادامه داد: در فوتبال ما بازیکنان هر چقدر هم تخلفات فنی و اخلاقی کنند که به ضرر تیمشان است، متأسفانه تیم ها هزینه های مالی را می دهند و این یک عیب بزرگی است که بازیکنان ما را به سمت اعتراض می کشاند یا از چارچوب مسئولیتشان دور می کند. متأسفانه مدیریت فوتبالمان به خصوص در سیستم باشگاهی بسیار ضعیف است. مسئولیت اصلی کادرهای فنی تیم ها این است که مدیریت روی نیمکت های خودشان را داشته باشند تا بازیکنان با خیال راحت بازی کنند.

فنایی در گفت و گو با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما برای 5 هفته باقیمانده از لیگ برتر چیست، بیان نمود: اشتباهات تمام شدنی نیست. کمیته داوران باید دور هم جمع شوند؛ بررسی کنند و برای بازیهایی که حساسیت خاص دارند، از داوران باتجربه استفاده کنند؛ سپس برای آسیب شناسی اشتباهات داوری و نظارت بر کار داوری برنامه ریزی کنند.

این کارشناس داوری تأکید کرد: داوران عمداً یک کارها را انجام نمی دهند. همه باید کمک کنند و فدراسیون تمرکزش را روی بحث داوری بگذارد؛ زیرا اگر فدراسیون صدمه ای هم می خورد بیشتر از بحث داوری است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36491

به "فنایی: اشتباهات داوری ذوب آهن - ماشین سازی عمدی نبود، فدراسیون باید روی داوری تمرکز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنایی: اشتباهات داوری ذوب آهن - ماشین سازی عمدی نبود، فدراسیون باید روی داوری تمرکز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید