فیلم، داغ شدن هشتگ حال ترامپ خوب نیست بعد از رفتار های عجیبش در یک سخنرانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رفتار های عجیب رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی دیروزش در دانشگاه نظامی در منطقه وست پوینت واکنش های زیادی را در فضای مجازی درباره وضع سلامتی وی برانگیخته است.

فیلم، داغ شدن هشتگ حال ترامپ خوب نیست بعد از رفتار های عجیبش در یک سخنرانی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بسیاری از کاربران فضای مجازی به رفتار های دیروز رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اش در دانشگاه نظامی این کشور در وست پوینت ایالت نیویورک واکنش نشان دادند.

یکی از رفتار های وی که به حدس ها درباره سلامت رو به زوال وی دامن زده، استفاده از دو دست برای برداشتن لیوان آب حین سخنرانی بود. در خاتمه سخنرانی هم ترامپ پلکان را با دقت خیلی زیاد، بسیار بیش از حد نیاز، پایین آمد.

به گزارش شبکه روسی آرتی، این دو رفتار باعث شد کاربران هشتگ حال ترامپ خوب نیست را در فضای مجازی داغ کنند و او را برای هدایت آمریکا مناسب ندانند.

چندین پزشک و کاربران عادی به نقل از منابع پزشکی به تجزیه رفتار های وی پرداختند و گفتند احتمالاً یک مشکل مرتبط با اعصاب باعث این احتیاط شده است. برخی کاربران زوال عقل و پارکینسون را دلیل رفتار های بیش از حد محتاط وی خواندند. برخی دیگر هم صدمه در ماهیچه های شانه را به دلیل بازی بیش از حد گلف، ورزش مورد علاقه ترامپ، دلیل این مسئله دانستند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34204

به "فیلم، داغ شدن هشتگ حال ترامپ خوب نیست بعد از رفتار های عجیبش در یک سخنرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، داغ شدن هشتگ حال ترامپ خوب نیست بعد از رفتار های عجیبش در یک سخنرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید