قیمت انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده اعلام شد ، گرانفروشان را معرفی کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حداکثر نرخ انواع ژل و محلول های ضدعفونی کننده دست از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مصوب شد و تاکید شد که همه تولیدکنندگان ملزم به رعایت قیمت های مصوب هستند.

قیمت انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده اعلام شد ، گرانفروشان را معرفی کنید

به گزارش خبرنگاران آنلان به نقل از ایسنا، مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت اظهار داشت که حداکثر قیمت مصوب انواع ژل و محلول های ضدعفونی نماینده دست که قبلاً در سامانه 124 این سازمان ثبت شده و ملاک عمل بازرسان بود، به تصویب کارگروه مقابله با کرونا رسید.

اسماعیل مهدی پور با تاکید بر اینکه قیمت های اعلام شده باید از سوی همه تولیدنمایندگان روی محصولات درج گردد و ملاک نظارت در سطح عرضه قرار گیرد، توضیح داد: هر گونه فروش با قیمتی بالاتر از قیمت­ های مصوب تخلف گران فروشی محسوب شده و با واحدهای خاطی برخورد قاطع صورت می گیرد.

طبق اعلام سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان، مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی این سازمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای مصرف نمایندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی­ نماینده دست، اظهار کرد که قیمت­ های مذکور در سامانه قیمت 124 این سازمان، اپلیکیشن­ های مربوطه و موبایل نیز قابل دسترسی است و شهروندان می توانند علاوه بر شماره تلفن 124، از این طریق شکایات خود را ثبت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25405

به "قیمت انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده اعلام شد ، گرانفروشان را معرفی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده اعلام شد ، گرانفروشان را معرفی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید