قیمت فروش نقدی بهمن دیگنیتی به صورت غیر رسمی، زمان احتمال ورود خودرو به بازار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فروش نقدی بهمن دیگنیتی با قیمت 800 میلیون تومان شروع شد. موعد تحویل هفته چهارم فروردین ماه سال آینده خواهد بود. البته با پیگیری های خبرنگاران، معین شد که این فروش، غیر رسمی است و نامعتبر است.

قیمت فروش نقدی بهمن دیگنیتی به صورت غیر رسمی، زمان احتمال ورود خودرو به بازار

خبرنگاران - مهدی درفشی: به تازگی، آگهی فروش نقدی بهمن دیگنیتی در بعضی از صفحات مجازی منتشر شد. بر اساس پیگیری های انجام شده توسط خبرنگاران، فروش غیر رسمی این خودرو با قیمت 800 میلیون تومان شروع شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو هفته چهارم فروردین سال 1400 اعلام شده است.

تا به امروز گروه بهمن اطلاعیه فروش دیگنیتی را منتشر ننموده است

فروش غیر رسمی بهمن دیگنیتی

بر اساس پیگیری خبرنگاران به وسیله روابط عمومی گروه بهمن، این برنامه فروش غیر رسمی است و نامعتبر است و تنها چند دستگاه از دیگنیتی را جهت به رویت رساندن مشتریان، به بعضی از نمایندگی های خود ارسال نموده است.

بهمن به خبرنگاران بیان کرد مشتریان باید برنامه های فروش را تنها به وسیله وب سایت رسمی گروه بهمن دنبال نمایند.

تا به امروز هیچ اطلاعیه رسمی راجع به فروش نقدی بهمن دیگنیتی توسط سازنده منتشر نشده است. بنابراین به خریداران توصیه می گردد پیش از واریز وجه و انعقاد هرگونه قرارداد، از صحت برنامه فروش با پیگیری از شرکت سازنده، مطمئن شوند.

درباره بهمن دیگنیتی بدانید

بهمن دیگنیتی یا دانگ فنگ ix5 از مجصولات جدید گروه بهمن است. این کراس اوور کوپه، به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با کد فنی SFG15T مجهز است. این پیشرانه حداکثر 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور نیرو دارد. نیروی پیشرانه به واسطه جعبه دنده CVT به مجور جلو منتقل می گردد. سطح استاندارد آلایندگی این پیشرانه یورو پنج است.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

بهمن دیگنیتی به تجهیزاتی چون ترمز پارک برقی، اتو هلد، سیستم های کنترل کشش از جمله TCS، TRC، ATC، ASR، سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، جایگاه برقی راننده و … مجهز است.

مقایسه دیگنیتی با فیدلیتی

بهمن فیدلیتی به پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر، مجهز است. نیروی تولیدی پیشرانه با اتصال به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه، به محور جلو منتقل می گردد.

پیشرانه مورد استفاده روی فیدلیتی، در واقع همان پیشرانه با کد E4T15C است. در حال حاضر، این پیشرانه در خودروهایی چون چری آریزو 6 و ام وی ام X55 نیز استفاده می گردد. اگر چه، طبق گفته بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن به خبرنگاران، پس از مدتی پیشرانه ساخت تی وان جایگزین این پیشرانه خواهد شد.

صرف نظر از ابعاد بدنه و ظرفیت سرنشین، این دو خودرو از لحاظ قوای محرکه در شرایط تقریبا یکسانی قرار دارند. دیگنیتی به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور مجهز است.

وزن خالص هر دو خودرو نیز حدود 1570 کیلوگرم است.

با این حساب، فعلا نمی توان گفت که کدام خودرو قدرتمندتر عمل می نماید و شتاب کدام بهتر است. باید منتظر ماند و دید که عملکرد نمونه های راه یافته به بازار چگونه است. اگر چه در خصوص عظیم تر بودن، می توان به نفع فیدلیتی رای داد.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53381

به "قیمت فروش نقدی بهمن دیگنیتی به صورت غیر رسمی، زمان احتمال ورود خودرو به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فروش نقدی بهمن دیگنیتی به صورت غیر رسمی، زمان احتمال ورود خودرو به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید