قیمت محصولات سایپا در بازار امروز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به شاهین، کوییک R، کوییک معمولی، تیبا صندوقدار، تیبا2 و ساینا اشاره نمود.

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز

در میان محصولات سایپا می توان به خودرو شاهین اشاره نمود که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن موقع قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو معین کرد و معین نیست این خودرو در تحویل رسمی با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

خودروهای که در بازار هواداران بسیاری دارند و به جز شاهین که هنوز به بازار نرسیده سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند. محصولات پرطرفدار سایپا نیز همانند ایران خودرو با آغاز سال جدید از رشد قیمت بی نصیب نبودند و با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال گذشته مجوز افزایش قیمت خودرو در راستای کنترل بازار به خودروسازان داده نشد، با آغاز سال جدید شاهد اعلام قیمت های جدید در بازار هستیم.

براساس ارزیابی اجرا شده امروز کوییکR در بازار با قیمت 149 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و مدل معمولی این خودرو نیز 140 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

اما در میان خانواده تیبا نیز مدل صندوقدار این خانواده امروز در بازار 123 میلیون تومان و تیبا دو معمولی با قیمت 133 میلیون در بازار معامله شد. ساینا از دیگر محصولات شرکت سایپا نیز امروز در بازار 135 میلیون تومان قیمت خورد.

علاقه مندان می توانند گزارش افزایش قیمت خودرو در بهار 1400 را نیز مطالعه نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54980

به "قیمت محصولات سایپا در بازار امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت محصولات سایپا در بازار امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید