لیگ برتر کاراته وان روسیه، کوشش خاکسار برای نشان برنز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده کاراته بانوان ایران با شکست در دیدار نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کاراته وان روسیه برای کسب نشان برنز کوشش خواهد نمود.

لیگ برتر کاراته وان روسیه، کوشش خاکسار برای نشان برنز

به گزارش خبرنگاران، روز نخست از ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از امروز(آدینه 12 مهرماه) با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در مسکو روسیه شروع شد و طراوات خاکسار با شکست در دیدار نیمه نهایی، روز یکشنبه باید برای کسب مدال برنز به مصاف رقیب خود برود.

در رقابت های وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار ابتدا با نتیجه 4 بر صفر در دور نخست مقابل هانا میشل از بلژیک به فزونی دست یافت و در ادامه با همین نتیجه از سد سابینا زاخاروآ از قزاقستان گذشت.

خاکسار در گام سوم نیز با اقتدار و با نتیجه 10 بر یک مقابل کوک ایستیری آگونگ از اندونزی به فزونی رسید تا به دیدار نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف آنجلیکا ترولوگا از اوکراین رفت و در دیدار نزدیک با نتیجه یک بر صفر مقابل دارنده 4 مدال طلا رقابت های کاراته وان در سال 2019 شکست خورد.

نماینده کاراته بانوان کشورمان برای کسب نشان برنز روز یکشنبه به میدان خواهد رفت.

پیش از این سارا بهمنیار دیگر نماینده کاراته بانوان ایران به دیدار نهایی صعود نموده بود و مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، امیر رضا میرزایی، هامون درفشی پور، سیدعلی کریمی ، نگین باقری و فاطمه صادقی از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14833

به "لیگ برتر کاراته وان روسیه، کوشش خاکسار برای نشان برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان روسیه، کوشش خاکسار برای نشان برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید