لیگ قهرمانان اروپا به تابستان منتقل شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از اینکه رئیس باشگاه لیون خبر از تاریخ جدید برای ملاقات برگشت تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان داد، نشریه آس اقدام به انتشار تقویم جدید این بازی ها کرد.

لیگ قهرمانان اروپا به تابستان منتقل شد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با شیوع ویروس کرونا برگزاری بخشی از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاد و هنوز زمان برگزاری آن معین نشده است. اما در روز های اخیر بعضی کشور ها مجوز برگزاری تمرینات را صادر نموده اند، به نظر می رسد حدود سه ماه دیگر نیز لیگ قهرمانان پیگیری خواهد شد.

روز گذشته ژان میشل آئولا، رئیس باشگاه لیون مدعی شد بازی این تیم با یوونتوس در مرحله برگشت لیگ قهرمانان برای تاریخ هفت آگوست (17 مرداد) در تورین و پشت در های بسته تایید شده است.

در پی انتشار این خبر، نشریه آس خبر از برنامه جدید برای ادامه بازی ها داد. هنوز 4 بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به جامانده است. یوونتوس - لیون، منچسترسیتی - رئال مادرید، بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی. این 4 بازی روز های شنبه و یکشنبه 17 و 18 مرداد به انجام خواهند رسید. برنده ها به لایپزیش، پی اس جی، آتالانتا و اتلتیکو ملحق خواهند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 13 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31085

به "لیگ قهرمانان اروپا به تابستان منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا به تابستان منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید