مادورو: سفیر فرانسه در امور داخلی کشور ما دخالت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور ونزوئلا اقدام سفیر فرانسه را در استقبال از خوآن گوایدو، سرنموده مخالفان ونزوئلا در هنگام بازگشت او از یک سفر خارجی، محکوم نموده و این اقدام را دخالت در امور داخلی ونزوئلا دانست.

مادورو: سفیر فرانسه در امور داخلی کشور ما دخالت کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اقدام رومن نادال، سفیر فرانسه در این کشور را مبنی بر استقبال از خوآن گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا در فرودگاه هنگام بازگشت او از یک سفر خارجی، محکوم کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در نشست خبری با خبرنگاران خارجی گفت: سفیر فرانسه در ونزوئلا بار دیگر در امور داخلی کشور ما دخالت کرد.

مادورو اضافه نمود: وزارت امور خارجه ونزوئلا در حال آنالیز نحوه واکنش به این رویداد است و ممکن است سفیر فرانسه اخراج گردد همانطور که سفیر آلمان در ماه مارس 2019 به دلیل اقدامی مشابه از ونزوئلا اخراج شد.

: آمریکا تحریم های جدیدی علیه ونزوئلا اعمال کرد

مردم ونزوئلا با شعار قاتل، قاتل از گوایدو استقبال کردند+ فیلم

رئیس جمهور ونزوئلا گفت: پاسخ ها قرار نیست یکسان باشند. آنچه سال پیش روی داد قرار نیست سال جاری هم تکرار گردد البته شاید هم چنین گردد.

خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا و رئیس جمهور خودخوانده این کشور به هنگام بازگشت در فرودگاه بین المللی سیمون بولیوار کاراکاس با خشم گسترده عده زیادی از مردم روبرو شد که شعار های بسیار تندی علیه او سردادند.

گوایدو علی رغم ممنوع الخروج بودن خود، چندی پیش سفری را به مقصد چندین کشور خارجی برای جلب حمایت آن ها به منظور برکنار کردن نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا، شروع کرد و پس از ملاقات با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و حضور در سخنرانی سالانه او در واشنگتن، روز گذشته به کاراکاس بازگشت.

خوآن گوایدو در سفر 23 روزه خود مشخصاَ با رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه ملاقات کرد.

گوایدو در همان بدو ورود با اعتراض مردمی که در فرودگاه حاضر بودند روبرو گشت. یک زن در حالی که روی او آب می پاشید فریاد می زد: داری کشور را می فروشی، عده ای دیگر که تعداد آن ها به صد ها نفر می رسد شعار هایی نظیر قاتل ... قاتل، گوایدوی فاشیست و گمشو را سرداده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21522

به "مادورو: سفیر فرانسه در امور داخلی کشور ما دخالت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: سفیر فرانسه در امور داخلی کشور ما دخالت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید