متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک متخصص چینی می گوید اگر مادر یک نوزاد به کرونا مبتلا گردد، باید برای شیردادن به فرزندنش از شیشه شیر استفاده کند و نوزاد نباید به طور مستقیم شیر را از مادر دریافت کند.

متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ژائو یانگیو استاد دانشگاه پکینگ چین بر این باور است که داده های موجود نشان می دهند ویروس کرونا حتی در صورت ابتلای مادر به نوزادی که وی به آن شیر می دهد، منتقل نمی گردد. اما هنوز در این مورد قطعیتی وجود ندارد و ممکن است در آینده مواردی از این دست مشاهده گردد. لذا نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می نمایند، بهتر است این شیر را به وسیله شیشه شیر و به طور غیرمستقیم دریافت نمایند.

وی می افزاید: همچنین باید توجه داشت که خطر ابتلای نوزاد به کرونا در صورت لمس پوست بدن مادر وجود دارد و از همین رو شیردادن به وسیله شیشه شیر به طور جدی توصیه می گردد.

پیش از این محققان دانشگاه گوانجو به مادران شیرده توصیه نموده بودند با توجه به دوران طولانی مخفی ماندن ویروس کرونا، شیر خود را قبل از تغذیه نوزادان بجوشانند و سپس آن را در بطری ریخته و به نوزادان خود بدهند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25095

به "متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید