مجتمع پذیرایی دیوان با حضور معاون گردشگری در شهر بانه افتتاح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در مراسمی با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مجتمع پذیرایی دیوان (رستوارن سنتی دیوان) در شهر بانه به طور رسمی افتتاح شد.

مجتمع پذیرایی دیوان با حضور معاون گردشگری در شهر بانه افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری کشور در مراسم افتتاح رستوران سنتی دیوان ضمن تمجید از سرمایه گذاران استان کردستان به ویژه شهرستان بانه گفت: کردستان با داشتن مسئولان از جنس تدبیر و امید هم اکنون در زمره استانهای برتر در زمینه گردشگری است.

او اظهار کرد: از همین جا از کلیه هموطنان دعوت می کنم به این استان زیبا سفر نمایند و از فرهنگ غنی و جاذبه های بی بدیل آن دیدن نمایند

تیموری مراکز خدماتی که به صورت سنتی راه اندزی می شوند را در جذب گردشگر مهم ارزیابی کرد و گفت: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از ساخت انواع اقامتگاه های بوم گردی و رستورانها و مراکز سنتی استقبال می نماید و آماده همکاری در این زمینه با سرمایه گذاران است.

رستوران سنتی دیوان با سرمایه گذاری 8 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در شهرستان گردشگری و مرزی بانه توسط بخش خصوصی احداث شده است و آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران ورودی به این شهرستان است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11990

به "مجتمع پذیرایی دیوان با حضور معاون گردشگری در شهر بانه افتتاح شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجتمع پذیرایی دیوان با حضور معاون گردشگری در شهر بانه افتتاح شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع پذیرایی دیوان با حضور معاون گردشگری در شهر بانه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید