محله موش ها و سنجاب ترسو راهی بازار نشر می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محله موش ها، عنوان یک مجموعه 9 جلدی از کوین هنکس، نویسنده آمریکایی است که با ترجمه محبوبه نجف خانی و از سوی نشر آفرینگان و برای بچه ها منتشر می گردد.

محله موش ها و سنجاب ترسو راهی بازار نشر می شوند

همچنین جلد ششم از مجموعه سنجاب ترسو نیز به همت نشر آفرینگان منتشر می گردد. مجموعه سنجاب ترسو را نویسنده ای کانادایی به نام ملانی وات، تالیف و با تصویرگری خودش منتشر نموده است که با عناوین سنجاب ترسو دوست پیدا می نماید، سنجاب ترسو جشن تولد می گیرد، سنجاب ترسو به ساحل می رود و سنجاب ترسو روانه بازار نشر شده است.

به گفته نجف خانی ، این کتاب ها در فاصله سال های 2001 تا 2009 در کانادا منتشر شده و در ترجمه، همه مختصات کتاب حفظ شده و تنها قطع کتاب کمی کوچک تر شده است.

محبوبه نجف خانی مدتی است به ترجمه داستان های فانتزی برای خردسالان پرداخته. شیر کتابخانه و موش کتابخانه و داستان سار کوچولویی که نمی تواند پرواز کند چون اشق کتاب خواندن است از جمله ترجمه های دیگر او هستند که در آن به سری داستان هایی درباره حیوانات توجه شده است.

این مترجم که پیش از این مجموعه آثار رولد دال و مجموعه هایی چون جودی دمدمی مزاج را برای نوجوانان منتشر نموده، مدتی است به ترجمه برای بچه ها روی آورده و علت این مسئله را سختگیری های ارشاد و محدودیت هایی می داند که برای نویسندگان و مترجمان نوجوان در نظر گرفته شده است، اما به گفته او، دنیای بچه ها، متفاوت است؛ مگر چند حیوان کتابخوان چه خطری برای ارشاد دارند!؟

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14305

به "محله موش ها و سنجاب ترسو راهی بازار نشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله موش ها و سنجاب ترسو راهی بازار نشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید