محمد رهبری: با حداقل امکانات به بهترین نتیجه رسیدیم، مدال المپیک را می خواهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو تیم ملی سابر کشورمان گفت: با حداقل امکانات نتیجه ای به دست آوردیم که حریفان ما با حداکثر امکانات توانستند به آن برسند.

محمد رهبری: با حداقل امکانات به بهترین نتیجه رسیدیم، مدال المپیک را می خواهیم

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد کسب سهمیه تیمی شمشیربازی گفت: دو مسابقه از فصل کسب سهمیه مانده اما سهمیه تیمی برای ما قطعی شد. دو مسابقه بعدی اهمیت آنچنانی ندارد.

وی تاکید نمود: هدف ما از همان ابتدا بالاتر از کسب سهمیه بوده و برای رسیدن به مدال المپیک کوشش می کنیم. با آرامش خاطر بیشتری تمرینات را پیگیری می کنیم تا در المپیک بهترین نتیحه تاریخ را برای شمشیربازی رقم بزنیم.

رهبری گفت: اولین سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک را در تاریخ ایران کسب کردیم و این اهمیت کار را بالا می برد. شانس کسب سهمیه بیشتری داریم و هم در انفرادی و هم تیمی می توانیم به کسب مدال امیدوار باشیم. در انفرادی شانس سه مدال و شانس یک مدال تیمی داریم.

وی اضافه نمود: شرایط شمشیربازی خاص است و باید مسئولان از این رشته حمایت نمایند و مطمئنا هر چه امروز هزینه نمایند بهترین برداشت را می نمایند. با حداقل امکانات نتیجه ای به دست آوردیم که تیم ها و حریفان ما با حداکثر امکانات نتوانستند به آن برسند و کمی حمایت از نظر ذهنی به ما یاری می نماید تا در این راستا گام برداریم .

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22807

به "محمد رهبری: با حداقل امکانات به بهترین نتیجه رسیدیم، مدال المپیک را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: با حداقل امکانات به بهترین نتیجه رسیدیم، مدال المپیک را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید