محور کرج - چالوس بسته شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس پلیس راه البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس برای پیشگیری از گسترش کرونا بسته شد.

محور کرج - چالوس بسته شد

به گزارش خبرنگاران سرهنگ رضا گودرزی رروز جمعه درگفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت : این اقدام پیشگیرانه تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

وی تاکید کرد که رانندگان به هیچ عنوان اصرار به تردد دراین جهت را نداشته باشند چرا که اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه ای داده نمی شود.

نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران قراردارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجشنبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروزتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز گفت که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 140 نفر رسید و تا به امروز 8 نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24345

به "محور کرج - چالوس بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور کرج - چالوس بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید