مدیر ورزشی سالزبورگ: هالند به لیورپول خواهد رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر ورزشی تیم فوتبال سالزبورگ معتقد است ستاره نروژی بوروسیا دورتموند در نهایت راهی لیورپول خواهد شد.

مدیر ورزشی سالزبورگ: هالند به لیورپول خواهد رفت

به گزارش خبرنگاران، هالند 20 ساله که با درخشش خیره کننده اش در سالزبورگ اتریش نظر باشگاه های عظیم اروپایی از جمله منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال را به خود جلب کرد، در نهایت در زمستان اخیر با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش 20 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند پیوست. هالند که شروعی طوفانی در دورتموند داشته است تا به امروز در 27 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و 27 گل نیز به ثمر رسانده است. گفته می گردد این مهاجم نروژی بند فسخی 75 میلیون یورویی در قراردادش با دورتموند دارد که در ماه ژوئن 2022 قابلیت فعال شدن دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال سالزبورگ که به همراه لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس حضور پیدا نموده بود، در پاسخ به اظهارنظر ماتئوس که مقصد احتمالی بعدی هالند را لیورپول دانست، گفت: لیورپول تیمی است که هالند به آنجا خواهد رفت. او قادر به بازی در هر باشگاهی در دنیا است. با توجه به ذهنیت، جاه طلبی و اعتمادبه نفسی که ارلینگ دارد، او می تواند در 10 سال آینده اثر خود را بر فوتبال اروپا بگذارد.

لوتار ماتئوس هافبک پیشین بایرن مونیخ نیز گفت: دورتموند یکی از 10 تیم برتر اروپاست، اما پنج یا شش تیم فوق برتر هستند که هالند می تواند در آینده برای آنها بازی کند. لزوماً بایرن مونیخ یکی از مقاصد احتمالی ارلینگ نخواهد بود، چون آنها روبرت لواندوفسکی را دارند که دو یا سه سال دیگر برای شان بازی خواهد نمود و هالند احتمالاً تا آن موقع در دورتموند نخواهد ماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44211

به "مدیر ورزشی سالزبورگ: هالند به لیورپول خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ورزشی سالزبورگ: هالند به لیورپول خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید