مردم خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند، چرا که دچار استرس و اضطراب می شوند.

مردم خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند

به گزارش خبرنگار،سید جمال حسینی اقدم مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ابراز داشت: ویروس کرونا یک ویروس ناشناخته ای است که واکسن و دارو و علائم روشنی ندارد چرا که مستلزم مطالعات است.

او اضافه کرد: تا به امروز بیش از 115 کشور درگیر این ویروس هستند، باید همگی دست به دست هم تا با این ویروس مبارزه کنیم.

او بر ضرورت اطلاع رسانی و مطلع سازی مردم در پیشگیری از ویروس کرونا گفت: آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی به طور دقیق به مردم اعلام می گردد، باید حلقه انتقال این ویروس را قطع کنیم و تنها راه تحقق آن، در خانه ماندن مردم است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز توضیح داد: شایعات زیادی پیرامون این ویروس منتشر شده که حتی تا لایه های مسائل امنیتی نیز تأثیر می گذارد، باید اعتماد مردم را در این زمینه جلب کنیم.

حسینی اقدم گفت: از حدود 400 بستری حاد تنفسی در استان آذربایجان شرقی، آزمایش کرونای 175 نفر مثبت اعلام شده که 17 نفر آن ها نیز فوت نموده اند.

او ابراز داشت: آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان آذربایجان شرقی هر روز، تنها از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مردم اعلام می گردد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید نمود: مردم خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند، چرا که دچار استرس و اضطراب می شوند، انتظار می رود با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن، در پیشگیری از شیوع این ویروس همکاری نمایند.

حسینی اقدم همچنین با اشاره به مظلومیت سیستم بهداشت و درمان اعلام نمود: بهداشت و درمان، در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر وظایف خود، رسالت های غیرتخصصی دیگری را نیز به دوش گرفته است و در این راه نیازمند همیاری دیگر سیستم ها و نهادهاست.

لازم به ذکر است، محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر امروز با سفر به شهرستان مرند، در جلسه قرارگاه زیستی این شهرستان با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند شرکت کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24956

به "مردم خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم خیلی دنبال آمار و ارقام مبتلایان به کرونا نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید