مشهد، یحیی گل محمدی: منشا برای یک فصل ونیم 700 هزار دلار از ما می خواست، توقعات از تیم پدیده به اندازه نیم فصل اول باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مدعی شد مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال برای حضور در این تیم درخواست 700 هزار دلار نموده بود.

مشهد، یحیی گل محمدی: منشا برای یک فصل ونیم 700 هزار دلار از ما می خواست، توقعات از تیم پدیده به اندازه نیم فصل اول باشد

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پدیده شهر خودرو مقابل استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فردا بازی سختی را در پیش داریم. چند بازی از استقلال خوزستان دیده ایم و باید بگویم نسبت به آغاز فصل پیشرفت خوبی داشته اند. آنها در ضدحمله خطرناک هستند و حریفان را غافلگیر می نمایند. بچه های ما باید مراقب ضدحملات حریف باشند.

وی در ادامه اضافه نمود: قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت، اما امیدوارم با حضور طرفداران که دلگرمی ما خواهند بود، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. با اینکه هفته گذشته به پرسپولیس باختیم، اما بازیکنانم تمرینات خوبی انجام دادند و از لحاظ روحی - روانی شرایط بهتری دارند. امیدوارم فردا شاهد حضور خیل عظیم تماشاگران باشیم تا انگیزه مضاعفی به بازیکنان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با بیان اینکه تیمش محروم و مصدومی برای بازی فردا ندارد، درباره مسائل پدیده و نداشتن زمین تمرین مناسب گفت: انتظار داشتم امکانات بیشتری داشته باشیم، اما این طور نشد. ما هنوز لَنگِ زمین تمرین هستیم و مجبوریم چند روز به تهران سفر نموده تا در این شهر تمرین کنیم. این موضوع در شأن و شخصیت یک تیم مشهدی نیست که به علت نداشتن زمین تمرین به تهران برود. با توجه به مسائلی که پدیده دارد، به این مرحله رسیده که زمین تمرین نداشته است. با حضور مالک باشگاه که برنامه بلند مدت دارد، قرار است بر اساس این برنامه خیلی از مسائل حل گردد.

گل محمدی ادامه داد: برنامه خوبی چیده شده تا این امکانات فراهم گردد. از آن طرف، حمایت مسئولان را می طلبد. اگر دنبال این هستیم که کار ریشه ای اجرا شده و جوانان مشهدی فرصت نشان دادن توانایی های خود را داشته باشند، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. فکر کنم این اراده نزد مالک باشگاه پدیده وجود دارد. مسئولان محترم نیز باید حمایت نمایند تا مالک باشگاه به راهش ادامه دهد. امیدوارم این اتفاق در استان پهناور خراسان رضوی و جایی که استعدادهای ناب دارد، رخ دهد. اگر مسئولان به فکر جوانان هستند و اینکه اوقات فراغت شان پر شده و استعدادشان شکوفا گردد، باید اتفاق خوبی را در استان رقم بزنند.

وی درباره عدم جذب بازیکنان مدنظرش در نیم فصل گفت: ما براساس بودجه ای که داریم، پیش رفتیم. ما منشا را می خواستیم، اما او برای یک فصل و نیم مبلغ 700 هزار دلار درخواست نموده بود که در بودجه باشگاه نبود. با این رقم می توانیم تیم را گردانده و بودجه یک فصل را داشته باشیم. همان طور که گفتم ما با توجه به سیاست و بودجه باشگاه جلو می رویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو همچنین توضیح داد: این توقع نباید وجود داشته باشد که با حضور مالک باشگاه، خریدهای آنچنانی داشته باشیم. نباید اختلاف قراردادی بین بازیکنانی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند، با بازیکنان جدید به وجود بیاید تا باعث اختلاف گردد. همه باید شرایط تیم و باشگاه را درک نمایند. ما راه جدیدی را آغاز نموده ایم و احتیاج به برنامه ریزی خوبی داریم. فکر نمی کنم با دریافت چند بازیکن میلیاردی مسئله ای حل گردد. چیزی که اهمیت دارد، بحث فراهم شدن امکانات و زیرساخت هاست تا برنامه سه تا پنج ساله اجرا گردد.

گل محمدی در ادامه یادآور شد: ما نیز دوست داریم بازیکن گرانقیمت و باکیفیت داشته باشیم، اما باید به بودجه و جیب مان نگاه کنیم و بازیکن بگیریم. چیزی که خیلی مهم است، بازیکنان با همه وجودشان برای مردم و شهر مقدس مشهد بازی می نمایند و از جان شان مایه می گذارند. اگر تا اینجا آمده ایم به خاطر غیرت و شرف بازیکنان بوده است. با جیب خالی توانستیم تیم را به این خوبی بالا بکشانیم. ما همان تیم با همان انگیزه هستیم و می خواهیم همان نتایج را تکرار کنیم، اما کار در نیم فصل دوم سخت و دریافت امتیاز سخت تر است. تنها انگیزه ما خرسند کردن طرفداران است. بدون شک بازیکنان پدیده از آغاز تا انتهای بازی با همه وجودشان بازی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای جذب بازیکن دارند یا نه، گفت: صحبت هایی برای جذب بازیکن شده بود، اما دریافت بازیکن آزاد ریسک بالایی دارد، چون بازیکن مدنظر یا بازی ننموده یا تمرین نداشته است و احتمال مصدومیتش وجود دارد. بنابراین دریافت بازیکن خارجی زمان بر است. شاید یک بازیکن گیرمان بیاید و خوش شانس باشیم و از او به نتیجه برسیم. درصدد هستیم که در یکی دو پست بازیکن خارجی با توجه به بودجه و سیاست باشگاه جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در ادامه اضافه نمود: خیلی از مسائل ما با حضور مالک جدید باشگاه حل شده است، اما اینکه فشار بیاوریم تا تیم سهمیه گرفته، قهرمان لیگ یا جام حذفی گردد، درست نیست. این موضوع به جز فشار آوردن و ایجاد بار روانی تأثیر دیگری ندارد. ما باید با خیال آسوده کار کنیم و همان توقعات نیم فصل اول را داشته باشیم. امیدوارم به مانند نیم فصل اول بازی های خوبی را انجام دهیم.

گل محمدی در سرانجام گفت: باید از مسئولان آستان قدس تشکر کنم که اجازه دادند در زمین اصلی استادیوم امام رضا (ع) تمرین کنیم، این تصمیم حرکت خوبی بود.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4428

به "مشهد، یحیی گل محمدی: منشا برای یک فصل ونیم 700 هزار دلار از ما می خواست، توقعات از تیم پدیده به اندازه نیم فصل اول باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، یحیی گل محمدی: منشا برای یک فصل ونیم 700 هزار دلار از ما می خواست، توقعات از تیم پدیده به اندازه نیم فصل اول باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید