مسائل آموزشی رشته کشاورزی آسیب شناسی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آسیب شناسی مسائل آموزشی رشته کشاورزی با توجه به نیازهای آینده کشور در همایش تحول در آموزش کشاورزی و منابع طبیعی طی پاییز سال جاری اطلاع داد.

مسائل آموزشی رشته کشاورزی آسیب شناسی می گردد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رهایی با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهمی که در جهت ارتقای موقعیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دنبال می گردد، تحول برنامه ریزی در زمینه های مختلف است، اظهار کرد: در شرایط کنونی هفت گروه برنامه ریزی از افراد صاحب نظر، شاخص و با تجربه در زمینه های کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، فنی مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری و دامپزشکی فعال هستند.

وی با بیان اینکه مقرر گردیده به منظور ایجاد زمینه تحول، همایش هایی با شرکت افراد صاحب نظر در سطح کشور برگزار گردد، گفت: اولین همایش در زمینه آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد بود که پاییز امسال در تهران برگزار می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اضافه نمود: بر این اساس مقرر گردیده که کمیته های برنامه ریزی همایش با شرکت رؤسای دانشکده های کشاورزی، مسئولین مراکز تحقیقاتی، انجمن های علمی و سایر افراد صاحب نظر در زمینه کشاورزی فعال شوند. این کمیته ها از شهریور ماه جاری آغاز به فعالیت نموده اند.

رهایی یادآور شد: در این همایش آسیب شناسی در زمینه مسائل آموزشی رشته کشاورزی باتوجه به نیازهای آینده کشور انجام می گردد و سپس به منظور توسعه کارآفرینی و حل مشکل اشتغال، برنامه های جدید و مفید یا بازنگری برنامه های موجود، برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در امسال، همایشی در زمینه تحول در علوم انسانی برگزار می گردد. در این زمینه گروه علوم انسانی با مشارکت گروه علوم اجتماعی و رفتاری بصورت یک مجموعه واحد، برنامه ریزی لازم برای برگزاری همایش تحول در علوم انسانی را انجام خواهند داد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سومین همایش برنامه ریزی در زمینه فنی و مهندسی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: از هم اکنون جلساتی با مسئولان وزارتخانه های صنعتی، بخش خصوصی، انجمن های علمی و افراد صاحب نظر از دانشگاه های مختلف برنامه ریزی گردیده تا این همایش به نحو مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در سرانجام یادآور شد: یکی از اهداف مورد نظر برگزاری این همایش ها مهارتی کردن و کاربردی کردن برنامه های آموزشی در سطح کاردانی و کارشناسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 807

به "مسائل آموزشی رشته کشاورزی آسیب شناسی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل آموزشی رشته کشاورزی آسیب شناسی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید