معجزه روغن درخت چای برای برطرف جوش صورت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آیا پوست صورت شما جوش می زند؟ آیا هر روز که در آینه به صورت خود نگاه می کنید از تماشا جوش های صورت تان ناراحت می شوید و از درمان های مکرر خسته شده اید؟ روغن درخت چای برای جوش یک درمان قطعی است. شاید پوست صورت شما از آن دسته پوست ها باشد که جای جوش های قبلی روی آن مانده و پوست زیبا و شفاف شما را کدر نموده؟ یا از آن دسته پوست هاست که به دلایل هورمونی جوش می زند و از دوران بلوغ تا بزرگسالی هم به علت اختلالات هورمونی دچار این عارضه پوستی است؟

معجزه روغن درخت چای برای برطرف جوش صورت

اگر پوست صورت شما هر کدام از این عوارض را دارد، دیگر نگران نباشید. درخت چای یک محصول ارگانیک است که مشکل پوست شما را حل می نماید. اگر از این محصول به طور منظم بهره ببرید، پوستی سالم، صاف و شفاف خواهید داشت که اثری از جوش و آکنه بر روی آن نخواهد بود. چه چیزی بهتر از یک محصول ارگانیک که مشکل آکنه و جای جوش در پوست صورت شما را حل نماید؟

با روغن درخت چای جوش های صورت خود را از بین ببرید.

این روغن یک محصول ضد جوش است. وقتی این روغن را روی پوست صورت ماساژ می دهید میکروب ها و التهاب های پوست صورت را از بین می برد. در نتیجه پوست شما جوش نمی زند. از خواص روغن درخت چای برای جوش این است که چربی پوست را کم می نماید. از طرفی باکتری های پوست شما را نیز از بین می برد. بعلاوه با کوچک کردن منافذ پوست جلوی به وجود آمدن جوش و آکنه را می گیرد. به علاوه این روغن، جوش های زیرپوستی سیاه را هم از بین می برد.

خرید روغن درخت چای

با این روغن اثری از جای جوش ها روی صورت تان باقی نمی ماند.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از اینکه آکنه و جوش صورت شما خشک می گردد، لکه های تیره روی صورت شما باقی می ماند و زیبایی چهره تان را تحت تاثیر قرار می دهد. از دیگر خواص روغن درخت چای برای پوست صورت این است که جای جوش ها را از بین می برد. این روغن با از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست، چهره ای شاداب و شفاف به شما هدیه می نماید. بنابراین اگر پوست صورت تان جوش می زند، این روغن علاوه بر اینکه به شما یاری می نماید تا جوش های صورت را از بین ببرید، در مرحله بعدی جای جوش ها را هم از بین می برد و پوست شما را صاف و درخشان می نماید.

آیا روغن درخت چای برای پوست چرب هم مناسب است؟

اگر پوست چربی دارید و همواره جوش می زنید، این محصول مخصوص شماست! احتمالا می دانید که چربی زیاد پوست باعث ایجاد جوش و آکنه می گردد. حتما شما هم همواره در پی راه حلی هستید که چربی پوست خود را کنترل کنید. زیرا وقتی چربی ها منافذ پوست را می بندند، باکتری ها و میکروب ها در آن جمع شده و آکنه می زند. ممکن است که شما هم پوست صورت خود را چند بار در روز بشویید تا چربی ها از بین بروند. ولی بعد از گذشت چند ساعت اثرات چربی دوباره روی پوست شما دیده می گردد. درخت چای چربی پوست را متعادل می نماید. این روغن منافذ پوست را پاک نموده و چربی اضافی منافذ را از بین می برد.

به طور کلی روغن درخت چای برای پوست خواص زیر را دارد:

  • پاکسازی پوست
  • درمان قارچ های پوستی
  • روشن نماینده پوست
  • مرطوب نماینده پوست
  • برطرف خشکی و اگزما
  • برطرف خارش و قرمزی پوست
  • برطرف تیرگی پوست و لک ها
  • برطرف التهاب

چگونه از روغن درخت چای برای جوش استفاده کنیم؟

برای استفاده از این روغن به چند نکته توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این روغن حتما پوست صورت خود را تمیز کنید و آن را با پاک نماینده بشویید.
  • ممکن است این روغن در ابتدای دوره مصرف، پوست شما را در برابر نور خورشید حساس کند. بنابراین بهتر است که هنگام خروج از منزل از کرم ضد آفتاب استفاه کنید.
  • قبل از استفاده از این محصول، میزان کمی از آن را روی بازوی خود امتحان کنید و مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.
  • بهتر است این روغن را شب ها به پوست صورت بزنید. زیرا ممکن است پوست در مقابل نور حساس شده باشد.

نحوه استفاده روغن درخت چای چگونه است؟

درخت چای یک روغن اسانسی است. بنابراین نباید به تنهایی از آن بهره ببرید. این روغن را حتما باید با یک روغن حامل ترکیب کنید و سپس بر روی جوش ها بزنید. برترین روغن حامل برای ترکیب شدن با این محصول، روغن هسته انگور است. زیرا این روغن علاوه بر خاصیت مرطوب نمایندگی، ضد جوش است و اثر درخت چای را بیشتر می نماید.

برای استفاده از این روغن، 10 قطره از آن را با 3 قاشق غذاخوری روغن هسته انگور مخلوط کنید و روزی یک یا دو بار بعد از شستشوی صورت به جوش ها بزنید. دقت کنید که استفاده بیش از حد از این روغن باعث می گردد پوست شما خشک گردد. در نتیجه پوست برای جبران خشکی، میزان چربی بیشتری فراوری می نماید و جوش ها بیشتر می شوند.

با این روغن موهای تان را تقویت کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این روغن برای مو هم بسیار مفید است. مردم استرالیا سالیان زیادی است که از این روغن برای درمان مسائل موی خود استفاده می نمایند. پس اگر می خواهید موهایی سالم، پرپشت و شفاف داشته باشید از این روغن بهره ببرید. برای تاثیر بیشتر، این روغن را با روغن بادام شیرین یا روغن نارگیل مخلوط کنید و به طور منظم از آن بهره ببرید. حالا ببینیم فواید روغن درخت چای برای مو چیست؟

  • شوره سر را از بین می برد.

اگر موهای تان شوره می زند از این روغن بهره ببرید. این محصول یک ضد شوره بی نظیر است. به خصوص اگر با روغن جوجوبا ترکیب گردد اثر آن بیشتر می گردد. شوره سر معمولا به دلیل قارچ مالاسزیا به وجود می آید. گاهی هم دلیل شوره سر، شستشوی بیش از حد موها است. دلیل شوره سر شما هر کدام از دلایل بالا باشد، این روغن یک محصول فوق العاده برای درمان آن است.

  • زبری و خشکی مو را از بین می برد.
  • باعث بهبود خارش سر می گردد.
  • ریزش مو را از بین می برد.
  • موها را درخشان می نماید.

روغن درخت چای اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

برای خرید این محصول باید از اصل بودن آن مطمئن شوید. زیرا روغنی که اصل نباشد به پوست و موی شما آسیب زده و سلامت آن را به خطر می اندازد. به همین خاطر ضروری است تا قبل از خرید این محصول حتما در خصوص اصالت آن تحقیق کنید. قیمت روغن درخت چای در سایت ها و فروشگاه های مختلف فرق دارد. مطمئنا اگر روغنی با کیفیت و خلوص بالا باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. پس بسیار مهم است که بتوانید پیش از خرید، از شرکت ارائه دهنده این محصول مطمئن باشید. آنالیز گواهینامه های یک شرکت تا حد زیادی اعتبار آن را برای شما تعیین می نماید. ما به شما برند معتبری مانند نارین گل را توصیه می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این برند و روغن های اصل آن با ما باشید.

این محصول خالص و با کیفیت را از نارین گل تهیه کنید.

گیاه درخت چای در ایران وجود ندارد و بومی کشور استرالیا است. بنابراین، این روغن یک محصول وارداتی است. یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده روغن های خالص و ارگانیک در ایران شرکت نارین گل است. این شرکت روغن درخت چای خارجی را به ایران وارد می نماید و با برترین کیفیت و خلوص بالا آن را در دسترس شما مشتریان عزیز می گذارد. نارین گل تنها نمایندگی شرکت موکشا در خاورمیانه است. تمامی محصولات شرکت موکشا از جمله درخت چای موکشا دارای گواهینامه های بین المللی مثل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، گواهینامه بهداشت جهانی و سلامت محصول و گواهینامه عدم تست روی حیوانات است. این محصول نارین گل مانند سایر روغن های گیاهی نارین گل به روش خاصی فراوری می شوند. محصولات تحت نظر شرکت موکشا و بدون استفاده از کودهای شیمیایی فراوری شده و روغن گیری با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گردد. به همین خاطر روغن های گیاهی موکشا یکی از برترین و باکیفیت ترین روغن های گیاهی در سراسر دنیاست.

سخن پایانی

همان طور که گفتیم روغن درخت چای برای برطرف جوش صورت و جای آکنه بسیار مفید است. اگر پوست صورت تان مدام جوش می زند و از راه های درمانی تکراری خسته شده اید حتما این محصول نارین گل را امتحان کنید. مطمئن باشید اثر فوق العاده آن را خواهید دید. چرا که این محصول حتی برای پوست های چرب هم مفید است. چه چیزی بهتر از یک درمان ارگانیک؟ این محصول چربی پوست شما را متعادل می نماید و تمامی منافذ پوست تان را از باکتری ها پاک می نماید. این روغن خواص دیگری هم برای پوست و مو دارد. بنابراین اگر موهای تان شوره می زند، خشک و زبر است و یا می ریزد، باز هم این محصول از شرکت نارین گل به یاری شما می آید. با اطمینان کامل از محصولات نارین گل بهره ببرید و مطمئن باشید که این روغن ها از کیفیت و خلوص بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا نارین گل حساسیت بسیار زیادی در انتخاب محصولات خود دارد و آنها را از شرکت موکشا اتریش به ایران وارد می نماید. تمامی گیاهان با نظارت شرکت موکشا در هند پرورش می یابند و سپس از آنها روغن های ارگانیک فراوری می گردد. تمامی محصولات نارین گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، گواهینامه بهداشت جهانی و سلامت محصول و گواهینامه عدم تست روی حیوانات دارند. محصولات نارین گل با بالاترین درجه خلوص در دسترس شما هستند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88810

به "معجزه روغن درخت چای برای برطرف جوش صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه روغن درخت چای برای برطرف جوش صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید