معرفی کامل انیمیشن های سال 2020

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هر ساله تعدادی زیادی انیمیشن در جهان فراوری می گردد، در سال 2020 با اینکه کرونا در کل جهان پخش شد ولی باز این روال هرساله متوقف نشد و انیمیشن های بسیار زیبایی فراوری شدند. ما قصد داریم در این مطلب تعدادی از انیمیشن هایی که محبوبیت بیشتر داشتند را به شما معرفی کنیم.

معرفی کامل انیمیشن های سال 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران یکی از بهترین کارهایی که می توان در زمان فراغت انجام داد دیدن، فیلم و انیمیشن است. در گذشته انیمیشن بیشتر مخصوص بچه ها بود ولی با گذشت زمان جذاب تر و بهتر شدن این انیمشن ها بزرگتر ها را نیز جذب خود نموده و جزو مخاطبین خود قرار داده است.

هر ساله تعدادی زیادی انیمیشن در جهان فراوری میگردد، در سال 2020 با اینکه کرونا در کل جهان پخش شد ولی باز این روال هرساله متوقف نشد و انیمیشن های بسیار زیبایی فراوری شدند.

ما قصد داریم در این مطلب تعدادی از انیمیشن هایی که محبوبیت بیشتر داشتند را به شما معرفی کنیم.

انیمیشن های محبوب 2020

1.دور جهان ریز غولک ها

ریز غولک ها موجوداتی هستند که به موسیقی علاقه زیادی دارند، این ریزغولک ها به 6 گروه تقسیم می شوند که هر کدام به موسیقی خاصی علاقه دارند، پادشاه گروه راک برای اینکه موسیقی خود را در تمام جهان ترویج بدهد تصمیمی شیطانی می گیرد که موسیقی های بقیه گروه ها را از بین ببرد. در این بین دو ریز غولک به نام پوپی و برنچ از تصمیم این پادشاه آگاه می شوند و تصمیم می گیرند که این خبر را به همه گروه ها اعلام نمایند تا این بتوانند جلوی این کار را بگیرند و اینگونه سفر آنها به دور جهان شروع می گردد.

این انیمیشن توانسته امتیاز 7.8 را از سایت ای ام دی بی کسب کند.

2.سونیک

بسیاری از افراد تا اسم سونیک را می شنوند یاد کارتون های دوران کودکی خود می افتند، سونیک سال جاری با داستانی مهیج به سراغ بچه می آید.

سونیک که در جهانی خود زندگی می کرد به صورت ناخواسته وارد جهانی آدم ها می گردد و مجبور می گردد برای نجات جهان با یک دانشمند شرور به نام روبوتنیک (جیم کری) به همراه دوستی که به تازگی پیدا نموده است بجگند.

این انیمیشن توانسته نمره 6.7 را از 10 در سایت ای ام دی بی کسب کند.

3.رو به جلو

والت دیزنی سال جاری با یاری کمپانی پیکسار این انیمیشن را فراوری کردند، این کمپانی رزومه کاری بسیار خوبی دارد و توانسته محبوبیت زیادی به خاطر کارهایش به دست بیاورد، این انیمیشن نیز یکی از انیمیشن های برتر سال است.

دو برادر بعد از اینکه پدرشان فوت می نماید، سعی می نمایند که با روح او ارتباط برقرار کند در راه این سعی و کوشش با افرادی زیاد و جالبی روبه رو می شوند که برخی از این افراد قدرت های جادویی دارند.

این انیمیشن توانسته نمره 7.8 را از 10 در سایت ای ام دی بی کسب کند.

4.کفش قرمزی و هفت کوتوله

این انیمشن داستان هفت شاهزاده است که طلسم شده اند و برای رهایی از این طلسم باید به دنبال دختر کفش قرمزی باشند که در راه پیدا کردن این دختر اتفاقات جالب و بامزه ای برای این شاهزادگان می افتد.

این انیمیشن توانسته نمره 6.2 از 10 در سایت ای ام دی بی کسب کند.

5.اسکوب

این داستان ادامه داستان های اسکوبید و شگی که از شخصیت های شناخته شده و محبوب بچه ها است. در این داستان که این دو شخصیت به ابر قهرمان تبدیل شده اند به همراه دوستان خود به مبارزه علیه افراد شرور می پردازند.

6.مینیون ها ظهور گرو

مینیون ها که در پی انتشار قسمت های قبل توانسته بودند مخاطبین بسیار زیاد را کسب نمایند سال جاری نیز قمست جدیدی را فراوری نموده اند.

7.باب اسفنجی

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که باب اسفنجی را نشناسد و یا کارتون های او را ندیده باشد. باب اسفنجی که به همراه گری حلزون دوست داشتنی اش زندگی می کرد یک روز متوجه ناپدید شدن گری می گردد پس از کلی کوشش برای پیدا کردن او، متوجه می گردد او توسط افراد شرور دزدیده شده و به شهر اتلانتیک برده شده است. او به همراه پاتریک قبل از اینکه دیر بگردد به نجات او می فرایند و در آنجا اتفاقات جالبی برایشان می افتد.

8.درخت آرزو ها

در جهان ساریگ ها یک دختر جادویی وجود دارد که آرزوها را براورده می نماید، یک روز یک ساریگ جوان اشتباهی باعث می گردد که محل زندگیشان توسط این درخت یخ بزند و زندگی همه را به خطر بیاندازد و برای رهایی از این مشکل باید به منطقه وبلد برود ولی مشکل آنجاست که این منطقه بسیار خطرناک و پر از شکارچی است. او باید قبل از اینکه خود درخت به خاطر سرما از بین برود خود را به آن منطقه برساند. این ساریگ در نهایت تصمیم می گیرد جان خود را به خاطر اهالی محل زندگی خود به خطر بیاندازد و به آن منطقه برود.

این انیمیشن توانسته نمره 5.1 از 10 را در سایت ای ام دی بی کسب کند.

9.آموزشگاه قهرمان من

من قهرمان داستان تعدادی جوان است که تصمیم می گیرند به ابر قهرمان های واقعی تبدیل بشوند و برای اینکار به باشگاه آموزش های قهرمان شدن بفرایند. این انیمیشن قسمت 5 ام این داستان است و دنباله قسمت 4 ام است.

این انیمیشن توانسته نمره 8 از 10 را در سایت ای ام دی بی کسب کند.

10.روح

انیمیشن روح داستان یک نوازنده است که علاقه خود را به نوازندگی از دست داد است و در پی این اتفاق روح از بدنش جدا می گردد، او برای اینکه روح جدا شده خود را جسم برگرداند به سراغ شاگرد نوآموز خود می رود تا شاید با یاری او بتواند این مشکل را حل بکند.

رونمایی از فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی باحضور وزیر ارشاد

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40975

به "معرفی کامل انیمیشن های سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل انیمیشن های سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید