ملی پوش تکواندو تغییر وزن می دهد، عاشورزاده در وزن جدید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرزان عاشورزاده در خصوص این تصمیم خود به خبرنگاران گفت: سالهاست در وزن 58- کیلوگرم برای تیم ملی مبارزه کردم و برای رسیدن به این وزن کیلوهای زیادی از وزن خود را کم می کردم. بعد از رقابتهای گرندپری ژاپن و مشکلاتی که برای من پیش آمد تصمیم گرفتم به وزن بالاتر بیایم و بعد از مشورت با کارشناسان و کادر فنی تیم ملی به چنین نتیجه ای رسیدم.

ملی پوش تکواندو تغییر وزن می دهد، عاشورزاده در وزن جدید

وی اضافه کرد: در لیگ برتر برای کن در وزن 68- کیلوگرم مبارزه می کنم و نیازی به کم کردن وزن ندارم. برای بازیهای برون مرزی نیز برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی در وزن 63- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی کوشش خواهم کرد. ضمن اینکه برای المپیک آینده نیز در وزن 68- کیلوگرم مبارزه خواهم کرد.

این عضو تیم ملی با بیان اینکه سلامتی مهمترین رکن در زندگی است، گفت: فکر می کنم تغییر وزن تصمیم درستی بود که گرفتم، چرا که چند سال سلامتی خود را کف دست گذاشتم و کیلوهای زیادی را کم کردم تا به وزن 58- کیلوگرم برسم.متاسفانه تاثیر زیادی روی کار فنی من گذاشت و امیدوارم خدا کمک کند و بتوانم روزهای خوب گذشته را یکبار دیگر تکرار کنم.

عاشورزاده اضافه کرد: ورزشکاری نبودم که بخواهم در زمین مبارزه کم کاری کنم، ولی در جریان رقابتهای گرندپری ژاپن که با کم کردن وزن در 58- کیلوگرم مبارزه کردم، این رخ داد که خیلی شرایط خوبی نداشتم و حتی صدای توصیه های مربیان را نمی شنیدم و پاها کمک نمی کرد، خیلی سخت بود و واقعا به نقطه ای رسیدم که زمان تغییر وزن است. از سال 2013 تا کنون در این وزن مبارزه کردم و وقتی دیدم توانایی لازم را ندارم و ذهن کمک نمی دهد و جسم همراهی نمی کند، با نظر کادر فنی به وزن جدید بیایم.

وی در انتها گفت: واقعا شکرگزار خداوند هستم چرا که یکی از سخت ترین مراحل در ورزش قهرمانی کم کردن وزن آن هم به تعداد کیلوهای زیاد است. خود ورزش قهرمانی یک ریاضت است و اگر ریاضتی دیگر به آن اضافه کنیم کار دوچندان سخت خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17940

به "ملی پوش تکواندو تغییر وزن می دهد، عاشورزاده در وزن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تکواندو تغییر وزن می دهد، عاشورزاده در وزن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید