مهاجرت به استرالیا به وسیله تخصص

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجرت کاری به استرالیا

استرالیا یکی از کمترین نرخ های بیکاری در دنیا را به خود اختصاص داده است. از طرفی در این کشور کمبود نیروی کار ماهر وجود دارد. این ها باعث شده تا درب ورود برای متخصصان و صاحبان مهارت باز گردد. در عوض استفاده از مهارتتان، اقامت استرالیا به شما اهدا خواهد شد. به دلیل سیاست مهاجرپذیری استرالیا، این روش یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. زیرا با سرعت بالایی می توانید به اقامت برسید و از مزایای شهروندی استرالیا به محض ورود برخوردار خواهید شد.

مهاجرت به استرالیا به وسیله تخصص

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مهاجرت به وسیله تخصص

دولت استرالیا همه ساله فهرست مشاغل مورد احتیاج خود را منتشر می نماید. پس از انتشار این لیست فرایند پذیرش و امتیازدهی به متقاضیان شروع می گردد. این امتیازدهی با توجه به سوابق خوب و انگیزه نامه باکیفیت انجام می پذیرد. ورود مهاجران تخصصی به وسیله سه نوع ویزا، یعنی ویزای 189،190 و 491 ممکن می گردد. در ادامه هر کدام از این ویزا ها را توضیح خواهیم داد.

ویزای 190

با دریافت این ویزا می توانید اقامت استرالیا و بهره مندی از حقوق شهروندی استرالیا را از ابتدا برای خود و خانواده تان، تضمین نمایید. برای دریافت ویزای 190 ضروری است حداقل 65 امتیاز در سیستم امتیاز دهی آن سال کسب کنید. گفتنی است می توان با دریافت اسپانسر ایالتی، 5 امتیاز گرفت و درآن صورت، حداقل 60 امتیاز برای قبول شدن احتیاج خواهید داشت.

دریافت این ویزا احتیاج به کارفرما ندارد و اقدام برای آن از داخل یا خارج استرالیا ممکن است. البته باید اشاره نمود واجد شرایط بودن برای این نوع ویزا هیچ کار ساده ای نیست. شما ضروری است از طرف دولت استرالیا برای اقدام دعوتنامه داشته باشید. در کنار این مدارک زبان معتبر احتیاج است و گواهی سلامت خود و همراهان خود را نیز باید ارائه کنید. سوابق ردی ویزا و مهر های پاسپورت نیز از شاخص های مهم آنالیز شما خواهد بود.

استان هایی که می توانند شما را در صورت احتیاج اسپانسر کنند: استرالیای غربی، کوئینزلند، نیو ساوت ولز، تاسمانی، قلمرو شاقتصادی، ویکتوریا و قلمرو پایتختی. تمام کسانی که از لحاظ اقتصادی قیم آن ها هستید می توانند به عنوان همراه با شما به این کشور مهاجرت کنند.

ویزای 189

این ویزا برای اقامت دائم استرالیا بوده و احتیاجی به اسپانسر در آن نیست. صرفا بر پایه مهارت مورد نظر، داشتن دعوت نامه از دولت استرالیا و کسب امتیاز کافی اعطا می گردد. برای این ساب کلاس نیز به مدرک زبان معتبر احتیاج دارید. سوابق بین المللی (ویزا)و گواهی سلامت خود و همراهانتان نیز از مدارک مورد احتیاج می باشد. پس از دریافت این ویزا می توانید از تمام حقوق شهروندی و بیمه برخوردار شده و می توانید در هرنقطه ای از استرالیا ساکن شوید.

ویزای 491

اگر امتیاز لازم برای دو ساب کلاس قبلی را کسب نکنید، ساب کلاس 491 پیش روی شماست. اگر 50 امتیاز کسب نموده باشید و اسپانسر ایالتی مورد نظر را بیابید، یک ویزای موقت و 5 ساله به شما اعطا می گردد و در این مدت ضمن زندگی در یک منطقه کم جمعیت، باید به صورت تمام وقت در زمینه مذکور کار کنید تا واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید. اسپانسر این ویزا می تواند از نوع بستگان نیز باشد. استان هایی که اسپانسرینگ ویزای 491 را ارائه می دهند عبارتند از: کوئینزلند، ویکتوریا، نیوساوت ولز، قلمرو شاقتصادی، تاسمانی، استرالیای غربی و جنوبی. برای یافتن پاسخ سوالات متداول اینجا را ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: اینترنت
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42499

به "مهاجرت به استرالیا به وسیله تخصص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به استرالیا به وسیله تخصص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید