بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر تصمیم به مهاجرت دارید باید مراحل متعددی را طی کنید تا این تصمیم عملی شود. به جرات می توان گفت که مهم ترین مرحله در فرآیند مهاجرت انتخاب بهترین کشور برای زندگی است.

بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت

معیار های متعددی برای انتخاب کشور می توان در نظر گرفت بنابراین قبل از تصمیم برای مهاجرت می بایست اهداف و اولویت های خود را برای مهاجرت معین نمایید.

بهترین کشور برای زندگی هر فردی متناسب با شرایط و موقعیت آن فرد انتخاب می گردد. شما می بایست بر اساس شناختی که از خود و شرایط شخصی خود دارید و با توجه به شرایط موجود هر کشوری، کشوری که به علایق شما نزدیک تر می باشد را انتخاب کنید.

بهترین کشور برای زندگی شما کشوری است که از لحاظ آب و هوایی، امنیت، شادی، وجود موقعیت شغلی، هزینه های زندگی، کیفیت زندگی، زبان و عوامل محیطی، متناسب با خواسته شما باشد.

زبان کشور مقصد از مهمترین عوامل معین کننده برای انتخاب بهترین کشور برای زندگی و مهاجرت می باشد. با توجه به اینکه نزدیک به دو میلیارد از افراد در سطح کره زمین به زبان انگلیسی صحبت می کنند و با توجه به اینکه ایرانیان بیشتر زبان انگلیسی آموزش می بینند و این زبان برای ایرانیان نسبت به بقیه زبان ها آسان تر هست، در این مقاله قصد دارید در خصوص بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت و زندگی صحبت کنیم.

کشورهای انگلیسی زبان متعددی را می توان معرفی کرد اما کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور، در این مطلب دو کشور انگلیسی زبان محبوب برای ایرانیان را معرفی می کنند.

راه های مهاجرت به استرالیا

اگر بخواهیم در انتخاب بهترین کشور برای زندگی لیستی تهیه کنیم، حتما کشور استرالیا جزو کشورهای بالای این لیست است.

استرالیا به دلیل انگلیسی زبان بودن، مهاجر پذیر بودن، کیفیت بالای زندگی، سطح بالای کیفیت آموزش و تحصیل، وجود شرایط شغلی مناسب، آب و هوای عالی و مالی قوی، یکی از محبوب ترین و مهمترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت و زندگی می باشد.

از طرق مختلف می توان اقامت این کشور زیبا را به دست آورد. در زیر در خصوص روش های مهاجرت به استرالیا مختصر توضیح می دهیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

یکی از راحت ترین راه های اقامت در استرالیا، اقامت کاری می باشد. ویزا های کاری متفاوتی در این کشور وجود دارد که بیشتر این ویزاها بر اساس امتیاز بندی می باشد و شخص با توجه به سن، تحصیلات، سابقه کاری، سطح زبان و ... امتیاز دریافت می کند.

شخص در کنار کسب امتیاز لازم می بایست شرایط خاص ویزای مورد نظرش را برآورده کند؛ مثلا برای کسب ویزای SUB CLASS 190 می بایست اسپانسر ایالتی داشته باشید.

ذکر این نکته نیز مهم هست که مدت زمان مهاجرت به استرالیا از این طریق می تواند زمان بر باشد. ولی توجه داشته باشید که با این نوع اقامت می توانید از ابتدا اقامت دائم کشور استرالیا را به دست بیاورید.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

اقامت تحصیلی یکی از سریع ترین راه های کسب اقامت استرالیا می باشد. افراد با تحصیل در این کشور پیشرفته می توانند نسبت به بازار کاری این کشور شناخت کامل پیدا کنند و پس از تحصیل با این شناخت کاری متناسب با شرایط خود بیابند و اقامت خود را به نوع کاری تغییر و در نهایت اقامت دائم این کشور را کسب کنند.

از مزایای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل، علاوه بر سطح بالای دانشگاه ها می توان به اجازه کار در حین تحصیل اشاره کرد که با این کار علاوه بر آماده شدن برای ورود به بازار کاری می توان بخشی از هزینه های زندگی در استرالیا را نیز تامین نمود.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

استرالیا به دلیل وجود شرایط ایده آل مالی در لیست بهترین کشور برای زندگی می باشد که این اقامت و در نهایت پاسپورت استرالیا را می توان از طریق روش های مختلف سرمایه گذاری کسب نمود. کارآفرینی یکی از روش های مهاجرت به استرالیا و سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

در این روش می بایست یک ایده خلاقانه که منجر به درآمد زایی در کشور استرالیا می گردد، داشته باشید. Business Talent یکی دیگر از ویزا های سرمایه گذاری در استرالیا می باشد که می بایست در این کشور تجارت تازه و جدیدی را راه اندازی نمود و به توسعه و گسترش این تجارت و درآمد زایی از این طریق پرداخت.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

از طریق ازدواج با یک شهروند استرالیایی یا شخصی که اقامت دائم این کشور را دارد نیز می توان اقامت دائم استرالیا را کسب نمود.

همسر شما می بایست ثابت نماید که هزینه و درآمد لازم برای زندگی هر دو نفر را دارد و همینطور بایستی اثبات کنید که ازدواج شما سوری و صرفا جهت کسب اقامت استرالیا نمی باشد. در ابتدای امر به شما اقامت کوتاه مدت این کشور را می دهند و پس از گذشت چند سال از ازدواج و زندگی مشترک می توانید برای اقامت دائم کشور استرالیا اقدام نمایید.

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

با توجه به شرایط عالی استرالیا و اینکه استرالیا جز کشورهای برتر در لیست بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت قرار گرفته است، بسیاری از افراد خواهان زندگی و اقامت در این کشور هستند. ممکن است که برخی از افراد از طریق پناهندگی اقدام کنند که راهی بسیار پر خطر می باشد. در این راستا می بایست اثبات نمایید که جان شما در کشور مبدا در خطر می باشد و این خطر به دلایل گرایش های سیاسی، گرایش های جنسی، گرایش های مذهبی و ... می باشد.

راه های متنوع دیگری نیز برای مهاجرت به این کشور انگلیسی زبان وجود دارد. شما می توانید عبارت مهاجرت به استرالیا ملک پور را در گوگل جستجو کنید و مطالب دقیق و متنوعی در خصوص نحوه مهاجرت به این کشور بیابید.

مطالب وبسایت ملک پور بر اساس آخرین قوانین مهاجرتی به روز می گردد و شما با اطمینان می توانید از این مطالب استفاده کنید.

راه های اخذ ویزای انگلیس

اگر بخواهیم بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت را انتخاب نماییم، کشور انگلیس یکی از محبوب ترین کشورهای موجود در این لیست می باشد.

انگلستان از جمله کشورهایی است که تولید ناخالص داخلی آنها بسیار بالا می باشد و از مالی پویا و قوی برخوردار است.

سطح بالای دانشگاه های این کشور، کیفیت بالای زندگی، مالی قوی و سطح رضایت بالای زندگی در این کشور باعث شده است که این کشور انگلیسی زبان جزو لیست برترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت گردد.

از روش های گوناگونی می توان ویزای انگلیس را به دست آورد که در زیر هر روش را به طور مختصر توضیح می دهیم.

کسب ویزای انگلیس از طریق کار

برای کسب اقامت از طریق ویزای کاری انگلستان می بایست شما یک پیشنهاد کاری از کارفرمای انگلیسی داشته باشید، این کارفرما نیز می بایست اجازه استخدام کارگر خارجی را داشته باشد.

در این روش بیشترین اعتبار ویزای کار انگلیس 5 ساله برای شما صادر می گردد که می تواند به مدت 5 سال دیگر نیز برای شما تمدید گردد و در نهایت تبدیل به تابعیت انگلستان گردد.

اخذ ویزای انگلیس از طریق کار، یکی از ارزان ترین روش های مهاجرت به این کشور است و برای افرادی مناسب است که سابقه تحصیلی و کاری مناسبی دارند. تسلط به زبان انگلیسی نیز بسیار مهم است.

ویزای انگلیس از طریق سرمایه گذاری

برای کسب ویزای این کشور از طریق سرمایه گذاری به روش های متفاوتی همچون

start up، INNOVATOR و خرید اوراق قرضه دولتی می توان اشاره کرد. در روش استارتاپ می بایست شما یک طرح خلاقانه داشته باشید.

این طرح بایستی بتواند در کشور انگلستان سودآوری داشته باشد. در این طرح به شما ویزای انگلستان با اعتبار دو ساله داده می گردد و قابل تمدید نمی باشد. در خرید اوراق قرضه دولتی می بایست اوراق قرضه دولتی به مبلغ 2 میلیون پوند را خریداری نمایید.

در این نوع اقامت ابتدا ویزای انگلیس با اعتبار 3 ساله برای شما صادر می گردد که به مدت 2 سال قابل تمدید خواهد بود و پس از 5 سال اقامت و زندگی در این کشور می توانید اقامت دائم کشور انگلستان را کسب نمایید.

در روش INNOVATOR می بایست یک طرح خلاقانه و جدید را به دولت انگلیس ارائه دهید همچنین می بایست حدود 50 هزار پوند را در کشور انگلستان سرمایه گذاری کنید.

در این روش به شما ابتدا اقامت 3 ساله داده می گردد و قابلیت تمدید به مدت سه سال دیگر را نیز دارد. در این روش شما می توانید پس از 3 سال زندگی در این کشور، برای اقامت دائم اقدام نمایید.

کسب ویزای انگلستان از طریق تحصیل

با توجه به سطح بالای زندگی و تحصیلی کشور انگلیس بسیاری از افراد خواهان تحصیل و پس از آن زندگی در این کشور می باشند.

برای تحصیل در کشور انگلستان می بایست مدرک زبان داشته باشید و از یک دانشگاه و موسسه یا مدرسه پذیرش بگیرید. در این روش می بایست اثبات نمایید که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید و بایستی در حساب بانکی خود حداقل هزینه 9 ماه زندگی خود را داشته باشید.

در خصوص نحوه دریافت پذیرش از بهترین دانشگاه ها و مدارس انگلستان می توانید مطالب مرتبط در وبسایت malekpourmie.com را مطالعه کنید. پس از اخذ پذیرش باید مدارک مورد نیاز برای کسب ویزای انگلیس را آماده کنید و به سفارت این کشور مراجعه نمایید.

کسب ویزای انگلیس از طریق ازدواج

ویزای انگلستان را می توان از طریق ازدواج با شهروند انگلیسی یا شخصی که اقامت دائم این کشور را دارد، نیز به دست آورد.

در این روش می بایست هیچگونه سوء پیشینه ای نداشته باشید و حداقل 18 سال سن داشته باشید. در این روش همسر شما نیز بایستی ثابت نماید که از پس هزینه های زندگی مشترک شما بر می آید.

کسب ویزای انگلستان از طریق پناهندگی

با توجه به اینکه کشور انگلیس در لیست محبوب ترین و بهترین کشور برای زندگی قرار گرفته است، بسیاری از افراد خواهان زندگی و اقامت در این کشور می باشند.

از خطرناک ترین راه های اقامت کشوری پناهندگی در آن کشور می باشد. در روش اقامت بایستی اثبات نمایید که جان شما در خطر می باشد و این خطر جانی به دلایلی همچون گرایش های سیاسی، مذهبی و جنسی می باشد.

شخص پناهنده پس از اینکه وارد کشور انگلیس شد می بایست در خواست خودش را مبنی بر پناهنده بودن به اداره پلیس این کشور یا اداره مهاجرت، بدهد. دقت نمایید که اگر درخواست پناهنده رد گردد وی بایستی خاک کشور انگلستان را ترک نماید.

مسلما کشورهای متعدد دیگری را نیز می توان به عنوان مقاصد مهاجرت معرفی کرد و غیر از زبان رسمی معیارهای دیگری را نیز باید برای انتخاب در نظر گرفت. شما می توانید مطالب به روز و کاربردی در رابطه با مهاجرت به کشورهای برتر انگلیسی زبان همچون کانادا، آمریکا، استرالیا و انگلستان را در وبسایت موسسه حقوقی ملک پور مطالعه کنید و بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت را انتخاب کنید.

کشور های غیر انگلیسی زبان دیگری نیز وجود دارند که حتی از برخی از کشورهای انگلیسی زبان سطح کیفیت بالاتر و محبوبیت بیشتری دارند. از جمله این کشور ها می توان به اتریش، آلمان، سوئیس، دانمارک، فنلاند، هلند، اسپانیا، پرتغال و نروژ اشاره کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51475

به "بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید