مهار دو سانحه آتش سوزی در سمنان، حوادث تلفات جانی نداشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سعید اسماعیل پور صبح پنج شنبه در مصاحبه با خبرنگاران بابیان اینکه ساعت 8:25 یک موکب کوچک عزاداری حوالی میدان امام علی(ع) سمنان دچار سانحه آتش سوزی شد، ابراز داشت: با اعلام به موقع مردم مأموران آتش نشانی بلافاصله در محل حاضرشده و هم اکنون آتش مهار و این موکب مجدد در حال فعالیت است.

مهار دو سانحه آتش سوزی در سمنان، حوادث تلفات جانی نداشت

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ایام سوگواری سالار شهیدان قرار داریم لذا مسئولان و هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و تکایا باید موارد ایمنی را به دقت مراعات نمایند روشن کردن آتش در نزدیک چادر، اتصالی سیم کشی های موقت و مواردی از این قبیل می تواند فاجعه جبران ناپذیر ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان بابیان اینکه مأموران آتش نشانی در حادثه دیگری شب گذشته آتش در یک واحد کفش فروشی را مهار کردند، ابراز داشت: با اعلام آتش سوزی بلافاصله نیروهای آتش نشانی با سه دستگاه خودرو از دو ایستگاه آتش نشانی سمنان در محل حضور یافتند و آتش مهار شد.

اسماعیل پور بابیان اینکه علت این حادثه در دست آنالیز است، توضیح داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما صاحب فروشگاه به علت دودزدگی مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت و به این فروشگاه خسارات مالی وارد شد.

وی اضافه کرد: از صاحبان فروشگاه ها و مساجد تقاضا داریم واحدهای خود را به اطفای حریق مجهز نموده و دوره آموزشی نحوه مهار آتش را حتماً در ایستگاه های آتش نشانی آموزش ببیند تا در مواقع بحران تا رسیدن نیروهای امدادی بتوانند از سرایت آتش به دیگر نقاط پیشگیری نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 987

به "مهار دو سانحه آتش سوزی در سمنان، حوادث تلفات جانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار دو سانحه آتش سوزی در سمنان، حوادث تلفات جانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید