موزه دریایی در محدوده کشتی یونانی احداث می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، موزه دریایی در محدوده کشتی یونانی احداث می گردد.

موزه دریایی در محدوده کشتی یونانی احداث می گردد

مهدی ادیبان ضمن اشاره به نقطه اتصال تاریخ دریانوردی در کیش به کشتی یونانی اظهار کرد: این جنبه تاریخی در کنار احداث موزه دریانوردی، قطع یقین مجذوب نمایندهیت ویژه ای برای گردشگران خواهد داشت.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در این موزه دریایی سنت های دیرینه جزیره کیش در رابطه با شناورهای دریایی، اشیا، موسیقی، جنگ های اتفاق افتاده در آبراهه های دریایی و شخصیت های دریانوردی ایران با موضوع خلیج فارس به دید عموم خواهد رسید.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به تاریخ مجذوب نماینده و غنی دریانوردی در منطقه اشاره و بیان نمود: دریانوردان ما در طول تاریخ با سفر به نقاط مختلف دنیا، توانستند تا سنت و فرهنگ ایرانی را در بسیاری از منطقه ها منتقل نمایند که بیان این دستاوردها برای مخاطبان و گردشگران مجذوب نمایندهیت خاصی خواهد داشت.

وی بعلاوه فراوری داستان کشتی یونانی را موثر در افزایش جاذبه گردشگری آن دانست و اضافه نمود: متاسفانه شرایط این کشتی و آهن به کار گرفته شده در احداث آن سبب شده که عملا احیای این اثر گردشگری ناممکن گردد اما ما در کوشش برای ایجاد یک سازه مجذوب نماینده و مشابه در اطراف آن هستیم.

ادیبان با بیان اینکه از ایده های مجذوب نماینده برای حفظ و بهره برداری از کشتی یونانی استقبال می کنیم، گفت: شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت گردشگری ایده های خود در رابطه با حفظ کشتی یونانی به عنوان یک نماد در منطقه را ارائه دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 92304

به "موزه دریایی در محدوده کشتی یونانی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه دریایی در محدوده کشتی یونانی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید