میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط 250 هزار تومان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، میامی ایران شاید به خاطر همین اسمش مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. گردشگران خارجی که به مشهد می فرایند، از میامی هم دیدن می نمایند.

میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط 250 هزار تومان

میامی ایران را می شناسید؟ بله، درست خواندید. فقط آمریکایی ها نیستند که میامی دارند. در همین ایران خودمان هم می توانید به میامی سفر کنید و کلی خوش بگذرانید. میامی در 50 کیلومتری مشهد واقع شده است. بعد از زیارت می توانید راهی میامی شوید و خودتان را به زیبایی های آن دعوت کنید. خوش می گذرد. شک نکنید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با هم سفری کوتاه به یکی از دو میامی ایران داشته باشیم. بله، باز هم درست خواندید. در ایران دو میامی داریم! با خبرنگاران همراه باشید تا دراین باره بیشتر بدانید.

میامی کجاست؟

یکی در آمریکا و دوتا در ایران. عجیب است مگر نه؟ وجود سه میامی کشف شده روی کره زمین اتفاق بامزه ای است. بامزه تر این که دوتا از میامی ها در ایران قرار دارند. یکی در اطراف مشهد و دیگری در استان سمنان. در اینجا می خواهیم یکی از آن دو میامی را به شما معرفی کنیم.

می خواهید بدانید یکی از آن دو میامی ایران کجاست؟ یکی از دو میامی ایران به مشهد نزدیک است. 50 کیلومتر که از مشهد به سمت سرخس برانید، به روستای میامی می رسید. میامی، یکی از نقاط خوش آب و هوای منطقه است که تورهای یک روزه سفر به آن، کلی طرفدار دارد و مردم برای سفر با یکی از آن ها سر و دست می شنمایند. شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید بیشتر مسافران خارجی که به مشهد سفر می نمایند، بازدید از میامی را هم در لیست برنامه های سفرشان جای می دهند. می خواهید بدانید چرا سفر به میامی ایران جذاب است؟ با ما همراه باشید.

چرا باید به میامی سفر کنیم؟

جواب کوتاه: چون خوش می گذرد. و حالا جواب بلند: روستای میامی چند جاذبه دیدنی مهم دارد. یکی از آن ها بنای زیارتگاه امامزاده یحیی است که از نظر تاریخی و معماری اهمیت دارد. این بنا به قرن دهم هجری متعلق است. مکان هایی برای اقامت و اسکان هم اطراف بنا ساخته اند. کاروان سرای عباس آباد که به دوران صفویه و شاه اسماعیل تعلق دارد، از دیگر دیدنی های میامی است. کاروان سرا را به صورت کامل بازسازی نموده اند و دیدنی تر شده است.

یک کاروان سرای قاجاری هم در میامی واقع شده است که آن هم بازسازی شده است. از همه مهم تر، یک چشمه آب گرم معدنی مشهور در میامی است. همین چشمه، اصلی ترین دلیل برای دوست داشتنی بودن میامی به شمار می رود. افراد زیادی به شوق استفاده از چشمه آب گرم که خاصیت درمانی هم دارد، به این منطقه سفر می نمایند. تورهای سفر به میامی بیشتر به منظور استفاده از همین چشمه طراحی می شوند.

نکات مهم در سفر به میامی

جاجیم بافی و دستمال بافی از صنایع دستی میامی است. قیصی و خشکبار باغی هم از دیگر محصولات خوشمزه ای است که در سفر به میامی می توانید با خودتان همراه بیاورید. در نظر داشته باشید اطراف میامی پر از جاذبه های گردشگری و تاریخی است که می توانید مورد بازدید قرار دهید. ما در خبرنگاران آن ها را به تدریج به شما معرفی می کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20496

به "میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط 250 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط 250 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید