نامشخص بودن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی جهان اولین رویداد رسمیِ مصوب در تقویم 2020 فدراسیون بین المللی تنیس روی میز است که تیم ایران هم در آن شرکت خواهد کرد.

نامشخص بودن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی

برای حضور در این رقابت ها حدود یک ماه پیش مسابقات انتخابی به منظور مشخص ترکیب تیم اعزامی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

همان زمان با تصویب بهنام حبیب زاده سرپرست وقت فدراسیون تنیس روی میز مقرر شد تیم ملی با ترکیبی سه نفره در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند و بدین ترتیب برادران عالمیان و امیر حسین هدایی که در مسابقات انتخابی بالاتر از افشین نوروزی و آریا امیری در رده های اول تا سوم ایستادند، به عنوان نفرات اعزامی به کره جنوبی معرفی شدند.

حالا اما صحبت هایی مبنی بر تغییر احتمالی این ترکیب مطرح شده است چراکه سرمربی تیم ملی تاکید دارد حضور در مسابقات جهانی با ترکیب سه نفره منطقی و درست نیست.

جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگاران در این مورد گفت: این دوره مسابقات جهانی در بخش تیمی برگزار می شود. باید این موضوع را لحاظ کرد که در جریان مسابقات و یا حتی در آستانه آن، احتمال بروز هر مسئله ای مانند یک سرماخوردگی عادی با مصدومیت برای بازیکنان وجود دارد. بنابراین اینکه با ترکیب سه نفره در مسابقات شرکت کنیم، یک ریسک بزرگ است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد که بر همین اساس قرار است در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی بررسی های مجدد صورت گرفته و احتمال تغییراتی اعمال شود.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال جاری 3 تا 9 فروردین ماه در کره جنوبی و در بخش تیمی برگزار خواهد شد.

این نخستین دوره رقابت های تیمی جهان است که تیم ملی ایران در دسته یک آن شرکت خواهد داشت. این تیم دو سال پیش از حضور در مسابقات جهانی سوئد پیروز شد برای نخستین بار از دسته دوم جهان به دسته اول صعود کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21889

به "نامشخص بودن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامشخص بودن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید