ناپولی بهترین آغاز برای سناریوی موفقیت بارسا است، شجاع خواهیم بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا ساعت 23:30 امشب ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل ناپولی در حالی برگزار می نماید که کاروان این تیم اسپانیایی هنگام ورود به ایتالیا مورد آزمایش تست ویروس کرونا نهاده شد.

ناپولی بهترین آغاز برای سناریوی موفقیت بارسا است، شجاع خواهیم بود

اتفاقی که برگزاری حساس ترین بازی امشب فوتبال جهان در قاره سبز را تحت سلطه خود قرار داد. با این حال باشگاه سران باشگاه بارسلونا بدون توجه به این موضوع از استقبال ایتالیایی ها تشکر نموده و بازی با ناپولی را آغازی مهیج برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا عنوان نموده اند.و

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در آستانه بازی تیمش با شاگردان گنارو گتوزو در ناپولی گفت: برای این بازی سرشار از انگیزه ام. حسی زیباتر از این برای من در صندلی سرمربی تیم بارسا نیست که باید تیمم را در استادیوم زیبای این باشگاه ایتالیایی راهنمایی کنم. بازی با ناپولی بهترین آغاز در راستا موفقیت است.

سرمربی بارسا درباره ترکیب احتمالی این تیم برای موفقیت در زمین ناپولی توضیح داد: نمی دانم مالکیت توپ چقدر طول می کشد. شش ثانیه یا هشت ثانیه؟! برای ما مهم این است که فشار بیاوریم و توپ را از حریف بگیریم. این فلسفه ماست و من با این کارکرد در مقابل ناپولی و بقیه تیم ها ذهنم را آماده می کنم. فردا می خواهیم شجاعا باشیم و حمله کنیم تا به گل برسیم.

ستین در بخش دیگری از صحبت های خود به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت: این یک حقیقت در فوتبال است که او 14 -15 سال است که خودش را در بهترین سطح نگه داشته و این واقعا کار بسیار سخت و دشواری است.قبل از او من تنها در دیه گو مارادونا و کرایوف چنین قابلیتی را شاهد بودم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22931

به "ناپولی بهترین آغاز برای سناریوی موفقیت بارسا است، شجاع خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی بهترین آغاز برای سناریوی موفقیت بارسا است، شجاع خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید