نشست حمایت از سرمایه گذاران در نمایشگاه اصفهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در نشست معرفی پلان حمایتی و تسهیلات گردشگری و صنایع دستی که در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان برگزارشد، با ایراد سخنانی در جمع سرمایه گذاران گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری از گردشگری با حمایت تمام قد مسئولان محقق می گردد.

نشست حمایت از سرمایه گذاران در نمایشگاه اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: ضرورت این نشست ها از بسکمک جلسات دیگر مهم تر است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

الله کمک اضافه کرد: نه تنها در حوزه گردشگری بلکه عمدتا تصمیم گیری و عملیاتی کردن نشست ها امروزه به معضل بزرگی تبدیل شده است.

او توضیح داد: پیگیری طرح های مختلف به وسیله شهرداری و شوراها باید مدیریت گردد تا مراجعان در راستا توسعه به خوبی راهنمایی شوند. همچنین شکل گیری کمیته ها نیز باید منجر به تصمیم گیری گردد و از آنجایی که همکاران ما در حوزه سرمایه گذاری مسائل عدیده ای دارند، دستگاه ها باید موظف به ارائه خدمات باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین تاکید نمود: روزمرگی، سیستم ها را مستهلک می نماید، بنابراین باید بدانید که پروژه های بزرگ را معرفی کنید و از ظرفیت سایر دستگاه ها نیز بهره ببرید که در این مورد تسهیل گری در بخش سرمایه گذاری مهم ترین بخش خواهد بود.

او با بیان اینکه همه ما در گردشگری نقش موثر داریم، گفت: هر یک از ما باید در صندلی خودمان فعالیت کنیم تا منتج به اتفاقات مثبتی بگردد.

در ادامه این نشست، سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز با ایراد سخنانی مطرح نمود: در اصفهان بلایی سر محیط زیست آمده که جای بسی تاسف دارد و تنها صنعتی که می تواند ما را از این بحران ها عبور بدهد صنعت توریسم است.

درخشان اضافه کرد: احتیاج است که به این صنعت نگاه خاصی بگردد، از این رو این جلسه به دلیل مسائلی که در این حوزه وجود دارد، تشکیل شد و گروه سرمایه گذاری سمگا به دلیل امکاناتی که دارند، به خوبی می توانند، فعالان و سرمایه گذاران را راهنمایی نموده و ظرفیت های مختلف از جمله تجهیزات، مصالح و حتی لیزینگ خودرویی را در اختیار آنها قرار بدهد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9072

به "نشست حمایت از سرمایه گذاران در نمایشگاه اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست حمایت از سرمایه گذاران در نمایشگاه اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید