با نظام سلامت در کانادا آشنا شوید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کانادایی ها به سیستم بیمه خود افتخار می کنند که براساس این ایده ساخته شده است که درمان و درمان پیچیده باید برای همه در دسترس باشد. اگرچه این سیستم تامین مالی شده است , خدمات توسط بخش خصوصی تحویل داده می شوند. دولت فدرال استانداردهای ملی را مشخص می کند , اما دولت های استانی مسئول تامین بودجه, تامین مالی و مدیریت بیشتر خدمات مرتبط با سلامت هستند. مزایای مراقبت بهداشتی حدود یک سوم تمام هزینه های استانی است. در حالی که کانادایی ها طولانی تر زندگی می کنند , هزینه های سیستم به شدت افزایش یافته است , که باعث می شود بسیاری از دولت های ایالتی مزایا و یا افزایش مالیات بیمه اجتماعی را کاهش دهند. به عنوان مثال , در طی دهه 90 , بسیاری از بیمارستان ها بسته شدند و هزینه های کاربران به عنوان بخشی از اقدامات برش هزینه , برای برخی خدمات افزایش یا معرفی شدند.

با نظام سلامت در کانادا آشنا شوید

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دولت فدرال مسئولیت هایی برای اداره مواد غذایی و مواد مخدر (از جمله کنترل مواد مخدر) , قرنطینه , مهاجرت و بیمار - دریانوردان و بهداشت و رفاه جمعیت بومی کانادا و اعضای کنونی نیروهای مسلح کانادا دارد. تعدادی از برنامه های تامین اجتماعی و کمک های اجتماعی وجود دارد. قانون ذخیره خانواده یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم امنیت اجتماعی کانادا از زمان شروع آن است. طرح بازنشستگی کانادا مزایای بازنشستگی , ناتوانی و بازماندگان را تامین می کند. قانون قدیمی امنیت , مستمری ماهانه ای را برای همه افراد حداقل در سال سن ارائه می کند , در حالی که مکمل درآمد تضمین شده درآمدی اضافی برای بازنشستگان فراهم می کند. کمک های مالی تحت حمایت استانی یا شهری برای افراد نیازمند و وابسته به آن ها در دسترس است , هر چند با توجه به مراقبت های پزشکی , دولت های استانی شروع به کاهش مزایا در دهه 90 کرده اند. سیستم بیمه بیکاری توسط حق بیمه پرداخت شده توسط کارفرمایان و کارمندان همراه با کمک های دولت فدرال تامین می شود.

انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20826

به "با نظام سلامت در کانادا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نظام سلامت در کانادا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید