نظر بایدن درباره زمان سرانجام بحران کرونا در آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت که این کشور هنوز با چیره شدن بر همه گیری کرونا فاصله دارد.

نظر بایدن درباره زمان سرانجام بحران کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به بهبودی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت زمانی که دیدم رئیس جمهور ترامپ صحبت می نماید و به ظبط فیلم ویدیویی می پردازد راضی شدم.

وی اضافه نمود: دوست دارم از رئیس جمهور بخواهم که به متخصصان گوش فراداده و از ماسکی که در برابر ویروس محافظت می نماید استفاده کند.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه نمود: هنوز با چیره شدن بر همه گیری کرونا فاصله داریم و تعداد مبتلایان به این ویروس در آمریکا همچنان بالاست.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با ابتلای دستکم 40 هزار و 933 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و 420 هزار و 779 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، دست کم 486 نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به 209 هزار و 335 نفر برسد.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41866

به "نظر بایدن درباره زمان سرانجام بحران کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر بایدن درباره زمان سرانجام بحران کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید