نظر جنجالی مدیر اپل درباره فراوری آیفون در چین ، ایلان ماسک تایید کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ویدئویی قدیمی از تیم کوک دوباره در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده و کامنت ایلان ماسک در آن جنجال زیادی درباره انتقال کسب وکار شرکت ها به چین به وجود آورده است.

نظر جنجالی مدیر اپل درباره فراوری آیفون در چین ، ایلان ماسک تایید کرد

به گزارش خبرنگاران ، یک ویدئوی قدیمی از تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در پلتفرم اجتماعی ایکس فراگیر شده است. در این ویدئو اپل کوک ادعا می نماید شرکت ها برای کاهش هزینه هایشان فراوری را به چین منتقل نمی نمایند. همین امر واکنش های زیادی را در پی داشته است.

بر اساس گزارش مهر، این ویدئو مربوط به قبل از زمانی است که اپل فراوری محصولاتش را به کشورهای دیگر از جمله هند منتقل کند. کوک در این باره می گوید: تصور غلط رایج از نیروی کار مقرون به صرفه چینی مدتهاست که منسوخ شده است. علت اصلی اینکه شرکت ها چین را برای فراوری محصولاتشان انتخاب می نمایند تعدد مهارت های موجود در یک مکان است.

علت وایرال شدن این موضوع نیز احتمالا آن است که ایلان ماسک به آن واکنش نشان داده است. ماسک با شیوه رازگونه همیشگی خود در پاسخ به این ویدئو نوشته است: واقعیت دارد که باعث در بخش کامنت های این ویدئو بحث و جدالی داغ میان مخالفان و موافقان آن شکل گرفت.

بعضی از کاربران مدعی شده بودند کوک دروغ می گوید. بعضی دیگر با او موافق بودند و در این میان عده ای نیز اشاره نموده بودند در این زمینه آمریکا از چین عقب افتاده است. با این وجود عده زیادی به این امر اشاره نموده بودند که اپل فراوری خود را به کشورهای دیگری منتقل نموده که فراوری را با هزینه مقرون به صرفه انجام می دهند.

به گفته کوک نوع محصولاتی که شرکت هایی مانند اپل فراوری می نمایند نیازمند مهارت وابزارهای پیچیده است. این شرکت ها به علت میزان مهارت ذکر شده، چین را مکان مناسبی برای انتقال فعالیت های خود به آنجا یافتند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 شهریور 1403 بروزرسانی: 22 شهریور 1403 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 92434

به "نظر جنجالی مدیر اپل درباره فراوری آیفون در چین ، ایلان ماسک تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر جنجالی مدیر اپل درباره فراوری آیفون در چین ، ایلان ماسک تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید